En hoest hoest maandverband nodigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
Wie er nergens problemen hebben .. behalve 1x p/w met succes de Luie Ass-discussie moeten voeren
[ afbeelding ]
Jawel, zeer, zeer en zeer ordinair ruziemakenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima voegt toch ook echt niets toe
Tena lady genotquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
En hoest hoest maandverband nodig
Anderen ontwijken die cam.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje staat wel erg graag en vaak bij de Discolampen hoek, en dichtsbijzijnde cam...
[ afbeelding ]
ik zie het rode(nou ja paarse) lichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirtje staat wel erg graag en vaak bij de Discolampen hoek, en dichtsbijzijnde cam...
[ afbeelding ]
Dat is toch een liedje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het rode(nou ja paarse) licht
de gordijnen zijn gesloten voor mijquote:
Beter dan op de bank hangen als een dooiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Janet is aan het vegen buiten
dat snap ik dan ook niet
Ze wordt moe van stilzitten zei ze netquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Janet is aan het vegen buiten
dat snap ik dan ook niet
Elke keer als Mirtje en KimPukkel aan de beurt zijn beginnen ze met ingestudeerde dansvloer moves, liefst bij de disco lights , het gaat opvallenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het rode(nou ja paarse) licht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |