quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst mijn posts checken
Er wordt weer prachtig meegezongen
Mirthe en Kim def zijn leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:17 schreef greysbones het volgende:
Mirthe gaat echt helemaal op in de muziek
en weer hoor ik Wanda drammen
quote:
Geluid uit op dansstream en andere stream met WANDAA in mijn oorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst mijn posts checken
Er wordt weer prachtig meegezongen
Ik hoor liever vals zingen dan die kakel van Wandaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Geluid uit op dansstream en andere stream met WANDAA in mijn oor
Gooit ze beter met pijlen.quote:
Ik zie haar alleen, ik hoor haar nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dat is haar normale toontje.
Haar basis emotie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, dat is haar normale toontje.
Ik hoor het even aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor liever vals zingen dan die kakel van Wanda
Zingende Maddy is zo erg, die kraakstemquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik hoor het even aan![]()
Zingende Maddy is ook vreselijk
Wanda heeft voor een jaar meegenomen ...Komt goed dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
Scheermesjes bijna op bij KimK.
Lekkere bush laten groeien.
Ze had nog zát zei ze..maar voor een jaar werd een probleem,, dus gaat Baas 2 Wanda dat wel regelen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:24 schreef FreshFruit het volgende:
Scheermesjes bijna op bij KimK.
Lekkere bush laten groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |