quote:
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
Martin stijgt wel wat plekjes bij mij. Ik vind het erg grappig en lichtelijk irritant hoe hij danst. Maar dit kan iemand niet spelen, dus zo is hij denk ik.
Tuurlijk lekker slachtoffertje spelen. Beetje huilen, wist niet wat me overkwam, wat me bezielde bla bla blaquote:
Lig in een deuk om hoe hij danst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
Martin stijgt wel wat plekjes bij mij. Ik vind het erg grappig en lichtelijk irritant hoe hij danst. Maar dit kan iemand niet spelen, dus zo is hij denk ik.
eerder 3....Ligt aan andere want die deden het ook....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef juul. het volgende:
Net 5 rollen kwijt geraakt nu weer 2 rollen
kom je buiten ook mee zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Tuurlijk lekker slachtoffertje spelen. Beetje huilen, wist niet wat me overkwam, wat me bezielde bla bla bla
Ik zou eens bij Moira kijkequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef juul. het volgende:
Net 5 rollen kwijt geraakt nu weer 2 rollen
Boontje komt om zijn loontje methodequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Beb ziet het verband niet![]()
Rollen weg dus drop stelen
Er dansen veel mensen leuker en beter dan hij, maar ik vind het gewoon grappig. Zó’n blij ei. En ik vind het ook tegelijkertijd irritantquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansen
dan vind ik Jerrold veel leuker dansen
Ik like deze post van jou nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansen
dan vind ik Jerrold veel leuker dansen
Maar hij wist het niet zeker wie ze gepakt heeft dus het slaat nergens opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje methode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |