quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Het enige wat ik kan doen is je een nieuw zakJE geven.
4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef schizolientje het volgende:
Ik zeg: een persconferentie en een onderzoek en een debat
Hoe oud is dat kind?
Ga dansen Pierrot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Droog je tranen Pierrot ... klaar nu, snuit je neus. Kop houden nu, je verpest de streams, naar krakende Maddy valt ook al niet te luisteren
Het is ook niet niets hé, het gaat wel om een aantal dropjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Ach ach ach wat een verdriet heeft die man
Kusje kroel en overrrrquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was het menseh,... doorlopen nix te zien meer
[ afbeelding ]
Nou .. Babette zei erg veel .. maar geen idee meer wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
conflictvermijdend gedrag en vervolgens zelf een conflict veroorzaken
hmmm
nou wat zegt de psych hiervan
Er komen vast nog een paar deeltjesquote:
Door in de keuken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
conflictvermijdend gedrag en vervolgens zelf een conflict veroorzaken
hmmm
nou wat zegt de psych hiervan
babette die moet nog minstens 3 jaar naar de Uniquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. Babette zei erg veel .. maar geen idee meer wat.
wat een papfiguur heeft die Ruben eigenlijk, alles aan hem is een beetje week,quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Op de dansvloer vieren ze de biecht
[ afbeelding ]
inderdaad, hij loopt PTSS op als hij dit terug ziet ( denk ik)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef spapaars het volgende:
Als dit echt is moeten ze snel een gesprekje met hem voeren, en afvoeren naar paviljoen 3
Dan moet 'ie nog een paar dropjes jatten.. maar hij zit nu klem, iedereen houdt ineens van hem.. hoe komt 'ie nu aan zijn Exitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen vast nog een paar deeltjes
echt hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vertelt even hoe het zal gaan met het verdiende geld.
Ik hoop dat ze z'n riem en veters hebben afgepakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:26 schreef greysbones het volgende:
is er wel iemand die nu op Nadir let
na deze heftige emotionele dag kunnen ze hem niet alleen laten hoor
Ze vertelt het nu ff aan Jeffquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
Pff... nog nooit zo snel een nachtkaars zien uitgaan als met de Kenzie-Nadier rel
Wel een verademing dat ze zonder zender rondlooptquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:25 schreef greysbones het volgende:
Wanda gooit alvast erin dat Maddy bepaalde ideeen heeft voor het geld
De dader wordt geëerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet 'ie nog een paar dropjes jatten.. maar hij zit nu klem, iedereen houdt ineens van hem.. hoe komt 'ie nu aan zijn Exit
Was wel een heel lang voorspel, het hoogtepunt was voor bij voor het begonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
Pff... nog nooit zo snel een nachtkaars zien uitgaan als met de Kenzie-Nadier rel
Verhaal halen bij Nadir.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:29 schreef greysbones het volgende:
Berend gaat zo woest worden denk ik
Nee, nuchter als hij is, dan koopt hij toch nieuwe dropjes voor jequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:29 schreef greysbones het volgende:
Berend gaat zo woest worden denk ik
die heeft mensen kennis jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
Berend dent aan een schijnvertoning van Nadier... mbt tot "de buitenwereld" verrék hoe snel die het door heeft
Sam Klepper.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.compliment.nl(...)utm_content=Shopping
check de naam
GJ wilde graag even shinen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft een Nadir plaat voor zijn kop
GJ is wel iemand die denkt de wereld te kunnen fiksenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:35 schreef mangalie het volgende:
GJ misschien iets voor je woensdagavondshow...Kan je het lekker uitmelken
Sappig onderwerp, volledig uitgewerktquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:35 schreef mangalie het volgende:
GJ misschien iets voor je woensdagavondshow...Kan je het lekker uitmelken
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |