Het is ook een schijn vriendschap, keep your friends close but your enemies closerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:34 schreef mangalie het volgende:
Moraalridder Marciano "spreekt"Jeff aan op het roken, dat het zwak van Jeff is etc...Ik zie ook al scheurtjes in deze vriendschap ontstaan
De bel ging,pakketje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom open je zelf nieeeeeeeeeeee
Het lijkt er op dat ze dat al isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:42 schreef 5thencounter het volgende:
Ik had Wanda als ½ExtraManager er wel bij gewild
Martin maakt er een heel showtje vanquote:
Kijken of de groep dat gaat pikken danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk ja.. Wanda is de hele manager nu
Kim D is niet het helderste licht daar..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Kim D heeft Maddy het allemaal heel goed geregeld.
Dus Jeff concludeert dat alleen zijn fles ranja dan nog overeind blijft
Dat is waar, mss is het idd anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kim D is niet het helderste licht daar..
Mirtje rook vanmorgen al "zweet op hout.." geen idee hoe dat ruikt.. maar Mirtje is blijkbaar ervaringsdeskundigequote:
Even aan Maddys vinger ruikenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Het stinkt in de loods .. omdat de dansers zweten.
Mooie uitdaging erbij; geef iedereen stappentellersquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Martin heeft na 50 uur een marathonafstand erop zitten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:54 schreef Sestra666 het volgende:
t riekt naar een opdracht vd regie, dropjesgate
tis wel een creep en een player jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:55 schreef mangalie het volgende:
[..]Eng mannetje, zie die gluiperige oogjes
Maar ze heeft wel gelijk door te zeggen dat ze het verband niet ziet want dat staat helemaal los van elkaarquote:
Ik vind het heel logisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Beb ziet het verband niet![]()
Rollen weg dus drop stelen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:58 schreef Flory het volgende:
Niet goed te praten x 100![]()
Kan er niet mee leven.
Past niet bij mij.
Gehuild bij GJ.
Doe ermee wat jullie willen.
Of juist niet, als hij iedereen zo benaderd en in vertrouwen neemt zullen ze allemaal denken dat ze speciaal zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
Nadier solliciteert blijkbaar naar een Exit-nominatie
Dat maakt het minder ergerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir: Maar er zijn ook heel veel mensen hier die het ook doen, en het niet zeggen.
En een moeilijke jeugd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:02 schreef greysbones het volgende:
aaah het is de schuld van een ander![]()
quote:
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
Martin stijgt wel wat plekjes bij mij. Ik vind het erg grappig en lichtelijk irritant hoe hij danst. Maar dit kan iemand niet spelen, dus zo is hij denk ik.
Tuurlijk lekker slachtoffertje spelen. Beetje huilen, wist niet wat me overkwam, wat me bezielde bla bla blaquote:
Lig in een deuk om hoe hij danst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
Martin stijgt wel wat plekjes bij mij. Ik vind het erg grappig en lichtelijk irritant hoe hij danst. Maar dit kan iemand niet spelen, dus zo is hij denk ik.
eerder 3....Ligt aan andere want die deden het ook....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef juul. het volgende:
Net 5 rollen kwijt geraakt nu weer 2 rollen
kom je buiten ook mee zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Tuurlijk lekker slachtoffertje spelen. Beetje huilen, wist niet wat me overkwam, wat me bezielde bla bla bla
Ik zou eens bij Moira kijkequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef juul. het volgende:
Net 5 rollen kwijt geraakt nu weer 2 rollen
Boontje komt om zijn loontje methodequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Beb ziet het verband niet![]()
Rollen weg dus drop stelen
Er dansen veel mensen leuker en beter dan hij, maar ik vind het gewoon grappig. Zó’n blij ei. En ik vind het ook tegelijkertijd irritantquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansen
dan vind ik Jerrold veel leuker dansen
Ik like deze post van jou nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik irriteer me enorm aan hem en helemaal met dat dansen
dan vind ik Jerrold veel leuker dansen
Maar hij wist het niet zeker wie ze gepakt heeft dus het slaat nergens opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boontje komt om zijn loontje methode
Hij gaat het haar zo vertellen als ze wakker is zegt hijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou het wachten is op degene die het haar influisterd.
Netjes, van Nadir
Nou inderdaad: zij maakte het me wel heel makkelijk want haar kluisje stond open (zoiets)quote:
HIJ heeft wel een uithoudingsvermogenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:04 schreef Seattle het volgende:
het verhaal hangt van BS aan elkaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Waarom vroeg je gewoon niet aan Kenzy of zij die rollen had gepakt?
Nadir : Ik wou negativiteit vermijden .. maar ja...
Nou dat ook! Als ik dansen zou als hij zou ik na 10 minuten opgeveegd kunnen wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIJ heeft wel een uithoudingsvermogen
Goed voorstel juist van Babettequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:08 schreef juul. het volgende:
Ik hoorde vandaag ook dat Nadir niet van het delen is, hij schrok toen Babs voorstelde om een hele zak drop voor Kenzy te kopen
Ruilen tegen een WC rol?quote:
Krokodillentranenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
Nadier huilt wel makkelijk elke keer![]()
[ afbeelding ]
Pink er af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:11 schreef greysbones het volgende:
sorry dat ik jullie vertrouwen heb beschadigd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
wil je er niet 1 met vlinders??quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:12 schreef 5thencounter het volgende:
Niet verder dan Deze Kamer...Godtering de hele Loods weet het al
Behalve Kenzie
ik heb Edetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je er niet 1 met vlinders??
die staat bij Nadir in de kluis
Gevalletje dader word slachtofferquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:14 schreef lojanda het volgende:
Zo ben ik niet blijft hij maar herhalen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
kan iemand nadir een wc papiertje geven
om zijn neus te snuiten
in de kluis van Kenzi staat er vast wel 1
Rot jeugd enquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gevalletje dader word slachtoffer
hij heeft vast nooit een dropje gehad van zijn vaderquote:
Dropjesdiefquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
eerlijke mensen hebben altijd pech
nee nadir jij bent een dief
en dikke nou ja dunne ekster
Doorwroeten.quote:
Het lijkt net echt hequote:
Dropjesdiefquote:
Duidelijk dattie vergeving wil van die 31 anderen voordat 'ie Kenzie benadert... zij kan dan geen kant meer opquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dropjesdief
Dropjesdief.
Met je bruine anus,
ben je niet meer lief.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
Het is de waarheid
tja
als je marco gaat quoten wordt het niet beter
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
Het is de waarheid
tja
als je marco gaat quoten wordt het niet beter
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Het enige wat ik kan doen is je een nieuw zakJE geven.
4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef schizolientje het volgende:
Ik zeg: een persconferentie en een onderzoek en een debat
Hoe oud is dat kind?
Ga dansen Pierrot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Droog je tranen Pierrot ... klaar nu, snuit je neus. Kop houden nu, je verpest de streams, naar krakende Maddy valt ook al niet te luisteren
Het is ook niet niets hé, het gaat wel om een aantal dropjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:
Ach ach ach wat een verdriet heeft die man
Kusje kroel en overrrrquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was het menseh,... doorlopen nix te zien meer
[ afbeelding ]
Nou .. Babette zei erg veel .. maar geen idee meer wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
conflictvermijdend gedrag en vervolgens zelf een conflict veroorzaken
hmmm
nou wat zegt de psych hiervan
Er komen vast nog een paar deeltjesquote:
Door in de keuken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
conflictvermijdend gedrag en vervolgens zelf een conflict veroorzaken
hmmm
nou wat zegt de psych hiervan
babette die moet nog minstens 3 jaar naar de Uniquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. Babette zei erg veel .. maar geen idee meer wat.
wat een papfiguur heeft die Ruben eigenlijk, alles aan hem is een beetje week,quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Op de dansvloer vieren ze de biecht
[ afbeelding ]
inderdaad, hij loopt PTSS op als hij dit terug ziet ( denk ik)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:20 schreef spapaars het volgende:
Als dit echt is moeten ze snel een gesprekje met hem voeren, en afvoeren naar paviljoen 3
Dan moet 'ie nog een paar dropjes jatten.. maar hij zit nu klem, iedereen houdt ineens van hem.. hoe komt 'ie nu aan zijn Exitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen vast nog een paar deeltjes
echt hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda vertelt even hoe het zal gaan met het verdiende geld.
Ik hoop dat ze z'n riem en veters hebben afgepakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:26 schreef greysbones het volgende:
is er wel iemand die nu op Nadir let
na deze heftige emotionele dag kunnen ze hem niet alleen laten hoor
Ze vertelt het nu ff aan Jeffquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
Pff... nog nooit zo snel een nachtkaars zien uitgaan als met de Kenzie-Nadier rel
Wel een verademing dat ze zonder zender rondlooptquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:25 schreef greysbones het volgende:
Wanda gooit alvast erin dat Maddy bepaalde ideeen heeft voor het geld
De dader wordt geëerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moet 'ie nog een paar dropjes jatten.. maar hij zit nu klem, iedereen houdt ineens van hem.. hoe komt 'ie nu aan zijn Exit
Was wel een heel lang voorspel, het hoogtepunt was voor bij voor het begonquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
Pff... nog nooit zo snel een nachtkaars zien uitgaan als met de Kenzie-Nadier rel
Verhaal halen bij Nadir.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:29 schreef greysbones het volgende:
Berend gaat zo woest worden denk ik
Nee, nuchter als hij is, dan koopt hij toch nieuwe dropjes voor jequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:29 schreef greysbones het volgende:
Berend gaat zo woest worden denk ik
die heeft mensen kennis jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
Berend dent aan een schijnvertoning van Nadier... mbt tot "de buitenwereld" verrék hoe snel die het door heeft
Sam Klepper.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.compliment.nl(...)utm_content=Shopping
check de naam
GJ wilde graag even shinen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft een Nadir plaat voor zijn kop
GJ is wel iemand die denkt de wereld te kunnen fiksenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:35 schreef mangalie het volgende:
GJ misschien iets voor je woensdagavondshow...Kan je het lekker uitmelken
Sappig onderwerp, volledig uitgewerktquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:35 schreef mangalie het volgende:
GJ misschien iets voor je woensdagavondshow...Kan je het lekker uitmelken
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |