Die heeft Rupert in lege griekse yoghurt bekers gedaan volgens mij..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Na de hamburgers met patat stonden er inderdaad nog volle of bijna volle bakjes met mayo op de tafel
maar als er voldoende voorraad is, zal dat vanzelf ophoudenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Marciano heeft gelijk, niemand gaat verantwoordelijk met de boodschappen om, iedereen is veel te hebberig
Yep! Uit de emmer die ze eigenlijk in kantoor wilde hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En wie had ze volgeschept?????
Maddy![]()
![]()
Hij gunt zichzelf weinig plezier (buiten bed) omdat hij 24/7 met die kleine miljoen bezig is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Marciano werkt een beetje op mijn zenuwen...
Klopt...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij gunt zichzelf weinig plezier (buiten bed) omdat hij 24/7 met die kleine miljoen bezig is.
Terecht, maar het is gewoon zonde dat het zo lang ongebruikt op tafel staatquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heeft Rupert in lege griekse yoghurt bekers gedaan volgens mij..
Erik heeft een kinderlijke visie, als er zat is van alles, neemt iedereen niet meer dan nodig.. , tsja daar is Marciano het niet mee eens.. snap ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Marciano heeft gelijk, niemand gaat verantwoordelijk met de boodschappen om, iedereen is veel te hebberig
Waarschijnlijk wel, maar daar gaat eerst een tijdje overheenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar als er voldoende voorraad is, zal dat vanzelf ophouden
Er werd wel wat van gepakt, en toen ze klaar waren met eten.. hebben ze opgeruimd toch ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terecht, maar het is gewoon zonde dat het zo lang ongebruikt op tafel staat
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Uit de emmer die ze eigenlijk in kantoor wilde hebben
Jazeker, maar ik snap niet als alles zo schaars is dat ze dan zoveel bakjes vol op tafel neerzettenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er werd wel wat van gepakt, en toen ze klaar waren met eten.. hebben ze opgeruimd toch ?
Wat voor Martin tussendoortjes waren, is voor Maddy een dagtaak.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:00 schreef spapaars het volgende:
Denkt ze dat manager zijn een 9 to 5 kantoor job is?
+ bier.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
dartboard met pijlen .. 100 euro.
Het snappertje van Maddy is een stuk kleiner dan die van Martin, het duurt bij haar allemaal wat langerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat voor Martin tussendoortjes waren, is voor Maddy een dagtaak.
En dat staat nog los van overleg met de achterban.
Dan is het een job van 24/7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |