Zoekt 'ie nog steeds naar zijn Exit-excuus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:51 schreef itsme46 het volgende:
Nadir is in bed gaan liggen.
Hij keek héél snel en kort in de camera.
Ging onder het dekbed liggen met zijn gezicht naar de camera en toen heel langzaam met zijn gezicht in het dekbed.
Echt he, maar alleen al door stream 1 te luisteren weet je dat het nooooooooooooooooit een geheel wordt qua financien.quote:
Soms ben ik zooooooooooooo verbaasd.quote:
Ja... maar ik ben een neuroot met mijn financiën, dus ik snap die discussie nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he, maar alleen al door stream 1 te luisteren weet je dat het nooooooooooooooooit een geheel wordt qua financien.
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr leuke streams
Damn en dan wel slank... knapquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano drinkt normaal 3 flessen cola op een dag![]()
Mee eens hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar ik ben een neuroot met mijn financiën, dus ik snap die discussie niet
Hoorde ik het toch goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Marciano drinkt normaal 3 flessen cola op een dag![]()
En wie had ze volgeschept?????quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Na de hamburgers met patat stonden er inderdaad nog volle of bijna volle bakjes met mayo op de tafel
Klopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
Eerder vandaag begreep ik dat Marciano helemaal niet kan koken en alleen in de keuken is om tussendoor daarvan te vreten.
Mijn woorden, strekkiing correct.
Makkelijk lullen dan van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |