Volgens mij heeft hij een goedlopend eigen bedrijf (Hovenier)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:37 schreef Harry het volgende:
Jeff heeft een goede babbel.
Maar elk bedrijf gaat failliet met hem!
Damn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:37 schreef juul. het volgende:
Denk je dat God of Allah wel van mij houdt, vraagt Nadir
Dat viel net in die broek niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:36 schreef spapaars het volgende:
Ze heeft best wel rare rondingen onder de billen
[ afbeelding ]
Hij kruipt helemaal in de slachtofferrol. Zo herkenbaar, dader wordt slachtoffer en slachtoffer is de klosquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:37 schreef juul. het volgende:
Hij lult iedereen onder tafel, maar ik denk niet dat zijn ideeën werkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:37 schreef Harry het volgende:
Jeff heeft een goede babbel.
Maar elk bedrijf gaat failliet met hem!
OMGquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:37 schreef juul. het volgende:
Alsjeblief zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:37 schreef juul. het volgende:
Hij heeft wel goede ideeën, maar zal de groep nooit mee akkoord gaan, allemaal egoïstenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lult iedereen onder tafel, maar ik denk niet dat zijn ideeën werken
Niet alles denk ik idd, maar hij heeft wel een paar goede ideeënquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij lult iedereen onder tafel, maar ik denk niet dat zijn ideeën werken
Is bol en rond.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien moeten de meest verdienenden een speldje krijgen, en een betere positie
Heel dwingend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de manier waarop Marciano praat niet fijn
Beetje drammerig en zeurderig..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind de manier waarop Marciano praat niet fijn
Is al opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:43 schreef Flory het volgende:
Ze zijn wel erg zeker dat ze die 1500 ¤ krijgen
Heb hier al voorgesteld een keer een spel waar iedereen persoonlijk z'n zakgeld moet verdienen, doe je niet je best, heb je niets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien moeten de meest verdienenden een speldje krijgen, en een betere positie
Maar nog niet duidelijk hoe.quote:
Ze niet krijgen kan al niet meer.. dan lopen er 10 weg binnen een weekquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:43 schreef Flory het volgende:
Ze zijn wel erg zeker dat ze die 1500 ¤ krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |