Er wordt intussen buiten meer gemanaged dan Maddie lief is...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat voor Martin tussendoortjes waren, is voor Maddy een dagtaak.
En dat staat nog los van overleg met de achterban.
Dan is het een job van 24/7
Ik begrijp dit werkelijk niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
dartboard met pijlen .. 100 euro.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
dartboard met pijlen .. 100 euro.
Echt hoor het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het snappertje van Maddy is een stuk kleiner dan die van Martin, het duurt bij haar allemaal wat langer
Prioriteiten hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik begrijp dit werkelijk niet.
Geen papier om je reet te vegen, maar heee je kan wel pijlen gooien
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar valt dus ook niet mee te leven![]()
Jan Willemquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar valt dus ook niet mee te leven![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet te volgen.
Denk dat ze het ziet als afkopen/paaien of zo.
Hoogstens een gebakken/gekookt ei of een soepje..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:04 schreef Deisyy het volgende:
Voor de lunch kan er toch een stapel boterhammen gemaakt worden en daarbij fruit, eten ze thuis ook twee keer warm?
Die mogen naar de voedselbank.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mis nog het collectiviteitsbeginsel.. het potje voor arme sukkels die een verkeerde beslissing gemaakt hebben
Inderdaad, een pan soep erbij moet toch ook goed te doen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoogstens een gebakken/gekookt ei of een soepje..
En daarna de schuldsanering inquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Geld moet rollen, aldus Marciano.
Of je het nou hebt of niet (mijn woorden)
Hij leunt daar toch al op de "overheid"quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En daarna de schuldsanering in
Yum Yum..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ze dan zelf daar moeten opzetten.
Oproepje doen of streamers eten bij het hek willen zetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die ze dan zelf daar moeten opzetten.
Beter gewoon bakje per 6 personen, of zorgen dat ze lege potten krijgen en daar de mayo in doen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik snap niet als alles zo schaars is dat ze dan zoveel bakjes vol op tafel neerzetten
Met dronesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oproepje doen of streamers eten bij het het hek willen zetten.
Doen veel mannen die alleen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:17 schreef mangalie het volgende:
Ik ga niet koken zegt erik. Wat eet je thuis dan vraagt Marciano? Ik doe k&k maaltijden zegt Erik![]()
Nu is het Marciano z'n ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:17 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaaa,Maddy was zelf voor luxe eten.
Zou wat wezenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oproepje doen of streamers eten bij het het hek willen zetten.
Die optie bestaat nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:21 schreef Harry het volgende:
De hele dag over de besteding van 1.500 euro kletsen.
Wat, als ze de opdracht niet halen??
Dat worden mooie beeldenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:21 schreef Harry het volgende:
De hele dag over de besteding van 1.500 euro kletsen.
Wat, als ze de opdracht niet halen??
Nee hij ligt zijn wonden voor het beeld van de camera te likkenquote:
mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda drukt haar mening er weer door en domme Maffy volgt
Dat zou voor ons een prachtige bonus zijn!!quote:
Maffyquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oeps was een typefoutje, maar klopt eigenlijk welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En vindt het raar dat hij nu is afgevallenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou voor ons een prachtige bonus zijn!!
Erik at drie Snickers per dag
vraag me af of Maddy echt hoort wat ze zelf zegtquote:
Dat hij geen Berendfiguur heeftquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou voor ons een prachtige bonus zijn!!
Erik at drie Snickers per dag
Er zitten 3 knikkers in haar hoofd, die de hele dag ruzie hebben wiequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef mangalie het volgende:
Maddy zit het liefst de hele dag in het kantoortje. Ze moet denken met haar hoofd
Ja erg vreemdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
Er kwam abrupt een einde aan dit gesprek
Maddy doet net of een ander dat dan niet in de groep gaat gooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:25 schreef mangalie het volgende:
Maddy: geen stelling voor het zakgeldGa zo door Maddy
Zo zal het altijd gaan gedurende de maand...wen er maar aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik dacht 5 knikkersquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er zitten 3 knikkers in haar hoofd, die de hele dag ruzie hebben wie
voor het raam wil zitten!
Prachtigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:25 schreef Ireth het volgende:
Sodeju wat een heupen heeft Kim in dat strakke fietsbroekkie!
Maddy ziet het somber inquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
Make Is So Nr One ...
Engage...
[ afbeelding ]
Hoofdpijndossier dat managerschapquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
Make Is So Nr One ...
Engage...
[ afbeelding ]
Het is ook al haar vierde dag.quote:
Echt he? Begin het een beetje sneu aan het worden..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:29 schreef Sestra666 het volgende:
haal dat daar vanaf danaldus maddy
ze snapt er geen hol van
ik vind mooi, met haar grote bekquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Echt he? Begin het een beetje sneu aan het worden..
Dinsdag is toch Centraal?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:34 schreef Sestra666 het volgende:
ze moet maandag erop terugkomen.. beslissen kim en wanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |