wie zitten er allemaal in dat pact?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:14 schreef puzziepie het volgende:
Marciano problemen .Marciano hoorde dus ook bij de pact ,maar ze zien hem nooit meer
Hij zei het zelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij spreekt zich gewoon uit.
Ja mooi toch, ik moet wel om hem lachen, maar hij is ook wel slim.quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja mooi toch, ik moet wel om hem lachen, maar hij is ook wel slim.
Het is kortetermijndenken. Ze worden zo gepamperd met voldoende geld en eten dat ze niet vooruit hoeven te denken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
heeft Kim Kreun weer geen microfoon om, niet te verstaan.
Waarom steeds dat zakgeld? Koop een giga voorraad wc papier, vriezer vol met broden en beleg. Nee ze willen alles voor ik, ik wil snoep, ik wil snacks, zorg voor de basisproducten
Helaas wel, zo zullen ze nooit die pot aansprekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is kortetermijndenken. Ze worden zo gepamperd met voldoende geld en eten dat ze niet vooruit hoeven te denken...
Nee, dat is het probleem, de spelmakers vermoorden zelf de game. Ze hoeven nooit honger te hebben, want er is een pot. Alleen zoals de spelers ook zeggen; ze zijn te bang voor hongerende mensen in beeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas wel, zo zullen ze nooit die pot aanspreken
En ze dreigen met weglopen als ze hun zin niet krijgen en bepalen zo mede de spelregelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem, de spelmakers vermoorden zelf de game. Ze hoeven nooit honger te hebben, want er is een pot. Alleen zoals de spelers ook zeggen; ze zijn te bang voor hongerende mensen in beeld
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze dreigen met weglopen als ze hun zin niet krijgen en bepalen zo mede de spelregels
Ingefluisterd door Marciano...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK boeit het niks of er gezamenlijk gekookt wordt. Ze wil zelf beslissen.
Mogen ze eigenlijk wel sparen? Lijkt haast van nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Het geld is nog niets eens verdiend en alles moet al weer op. Niemand (behalve Jeff) die er aan denkt om wellicht wat achter de hand te houden ... rot op met dat zakgeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |