Doen die zakkenrollers op de dam ook, als ze je tasje hebben om de hoek van de straat spijt krijgenquote:
gaat vor kim kontkakster weer te pittig scharf werdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:15 schreef spapaars het volgende:
Kan hij net zo goed een aantal potten bruine bonen in tomatensaus en een potje sambal bestellen.
Ze klinkt als die gozer die een auditie voor Idols deed.met een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb helemaal slappe lach van het zingen/ kraaien van Madeleine![]()
![]()
Vanaf 2,34.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze klinkt als die gozer die een auditie voor Idols deed.met een koptelefoon op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanaf 2,34.Je bedoeld die laatste, ik heb me weer ff bescheurd van het lachen, dank je wel , maar idd zo zingt Maddy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoeld die laatste, ik heb me weer ff bescheurd van het lachen, dank je wel , maar idd zo zingt Maddy ook
marcianoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:01 schreef Harry het volgende:
Jeffrey, die met Babette bij haar bed aan het kletsen is, is op oorlogspad. Ze praten over het gemiereneuk van Maddy bij de verdeling van de mayonaise.
Even later
Jeff: Ik lul die gozer helemaal klem. Hij zet zichzelf wel voor schut (over wie gaat het?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |