De rest nog wel ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
Nou lekker dan. Mijn chrome laptop is verouderd. Ik kan niet updaten en geen streams meer kijken op videoland
Nee niks van videoland. M.a.w. ik moet aan een nieuwe.quote:
Oh op tv welquote:
Das kut ... heb je geen mobiel ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niks van videoland. M.a.w. ik moet aan een nieuwe.WTF
Ja maar ik niet streams kijken op mobiel DUHHH!!!quote:
Kan prima... mooi scherp beeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ik niet streams kijken op mobiel DUHHH!!!
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:09 schreef chufi het volgende:
Of misschien proberen die oudere versie terug te zetten
Ik ga het eens proberen. Wacht ffquote:
Ja die app werkt op mijn tv. Mobiel nog nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Videoland heeft sinds kort een nieuwe versie ("v2") uitgebracht
Ah ook je hebt nog wel streams op tv .... .. Bij werkt ie nog overal .... zelfs op mn oude tablet met Android <10quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die app werkt op mijn tv. Mobiel nog niet
Ik heb chrome maar op de telefoon werkt het nu welquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ook je hebt nog wel streams op tv .... .. Bij werkt ie nog overal .... zelfs op mn oude tablet met Android <10
Ik heb ook een chromebook...quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb chrome maar op de telefoon werkt het nu welDat is iets
Die van mij is 7 jaar oud ofzo. Updates kreeg ik al niet meer. En updaten via het menu werkt ook niet.quote:
OK .. de mijne iets van 2 jaar denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van mij is 7 jaar oud ofzo. Updates kreeg ik al niet meer. En updaten via het menu werkt ook niet.
Ik ben uiteraard even op zoek gegaan. Na 5 jaar staan de automatische updates uit. Je kan dat handmatig doen. OK.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. de mijne iets van 2 jaar denk ik
Ik gebruik de mijne vnl. als 2e scherm voor van alles en nog watquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard even op zoek gegaan. Na 5 jaar staan de automatische updates uit. Je kan dat handmatig doen. OK.
Maar mijn hardware is verouderd. M.a.w. koop een nieuwe. Ja dacht het niet
Het is heel raar. Op de laptop kan ik de aflevering van gisteren niet vinden maar als ik op m'n mobiel in de app kijk wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is de reden dat er op videoland geen TV uitzendingen terug is te bekijken?
Mijn vriendin volgt de tv uitzendingen alleen is die van gisteren niet online gekomen.
Hmm dat is zeker raar, misschien omdat V2 op een andere server draait dan die op de website en daarom daar niet tussen staat? Dan moeten ze dat dus gaan aanpassen. Mijn vriendin kan slecht tegen veranderingen dus ze is even in de war hiermee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Het is heel raar. Op de laptop kan ik de aflevering van gisteren niet vinden maar als ik op m'n mobiel in de app kijk wel.
Geen idee. Maar meer series zijn niet te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 20:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is de reden dat er op videoland geen TV uitzendingen terug is te bekijken?
Mijn vriendin volgt de tv uitzendingen alleen is die van gisteren niet online gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |