Als ik een topic lees b.v. in R&P is het handig dat je de posts van TS eruit kan pakken. In de COS of een SC is het niet zo belangrijk. Ik vind het wel handig.quote:Op maandag 17 oktober 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kan iedereen dat zelf invullen, dat is wel een voordeel.
Het is niet zo mijn ding al die kleurtjes.
Joh pak je een ander kleurtjequote:
Mooiquote:
Dan is het zeker handig, maar dat zijn dan ook hele andere onderwerpen of discussies. Die wil je dan graag volgens, snap dat welquote:Op maandag 17 oktober 2022 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik een topic lees b.v. in R&P is het handig dat je de posts van TS eruit kan pakken. In de COS of een SC is het niet zo belangrijk. Ik vind het wel handig.
maar hoezo zie ik nu je post violett?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat je een lief, jong, groen blaadje bent
Dat ligt aan jouw instellingen, niet aan de mijnequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar hoezo zie ik nu je post violett?
is dat je kleur?
Heb je vast zo ingesteldquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
dat neongroen is hel mooi
geen idee hoezo ik op violett hadde
maar zwart op violett is echt kut
Bij mij is alles zwartquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik geändert dat je nu je in groen gezien heeft
Neequote:Op maandag 17 oktober 2022 15:04 schreef mario390 het volgende:
nee even niet heb ik even geändert
child of.. misscchien check je je instellingen
Ik wil helemaal niets van je .. waar haal je dat vandaanquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik ben de TS in dit topic. Dit zijn jouw instellingen, niet de mijne. Daarnaast als je iets van me wil dan vraag je het vriendelijk en commandeer je me niet, daar ben ik niet van gediend
Oh sorryquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niets van je .. waar haal je dat vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |