Maar ik zit niet te cossenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet maar hier mag weer niet wat daar mag en andersom en zulke toestanden en zo.![]()
Oeh lekker, wat voor? En gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:46 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn vader is vandaag jarig, dus straks taart
Ik hoop appel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh lekker, wat voor? En gefeliciteerd
Nice, eetse alvast en veel plezier met de oude bok straks.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoop appel.
Ja dank je, ouwe bok is het
Uiteraard. Papa maakt alles zelfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dan wel zelfgebakken appeltaart, dat is het lekkerst.
Ahw schattig.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard. Papa maakt alles zelf
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en dan wel zelfgebakken appeltaart, dat is het lekkerst.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uiteraard. Papa maakt alles zelf
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 22:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nooit naar gekeken. Idem BB. Teveel grijze muizen cq opvulling imo. Tot op heden bovendien nogal vlak. Vandaar dat ik benieuwd ben naar hoe ze straks de kamers gaan inrichten. Laat de pleuris maar uitbreken door loodjes *padoem patsss* te moeten trekken. Zo'n zoemer gaat ook telkens rond dezelfde tijdstippen af en daarnaast nimmer in het weekend. Zo'n opdracht zoals vandaag vond ik werkelijk top en vergelijkbaar met de Alleskunner. Geef iedereen vervolgens een score met ranglijst en op basis daarvan speel je eliminaties waardoor natuurlijke afvloeiing het gevolg zal zijn. Zou ik ook voor opteren bij een ER.
Maaskantje.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |