Ja baas.quote:
Kan je niet met email en wachtwoord daar inloggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:49 schreef mario390 het volgende:
@:engine ,help videoland schakelt altijd
om op de nieuwe maar vor dit heb ik geen
login
Is gewoon dezelfde login.quote:
Oh apart, ik krijg die nieuwe v2 ook..maar kan wel gewoon inloggenquote:
Heb er zelf geen problemen mee, ziet er alleen anders uitquote:
Niet echt maar gaat inderdaad automatisch naar die nieuwe dus weinig keus.quote:
Maak eens een screenshot van wat jij ziet..quote:
ditquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maak eens een screenshot van wat jij ziet..
Misschien kan je die v2 nog niet gebruiken of omdat vpn gebruikt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
dit
Deze functie is op dit moment helaas niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
De afleveringen zijn geen probleem die kan ik kijken en opnemen. De live streams kan ik mobiel nog kijken. Uhhh..Nou ja dag Videolandquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Videoland is het begin, de rest volgt later.
Heb het vorig jaar ook gehad met een oudere chromebook. Eerst mtv, daarna Videoland wat het niet deed door een verouderde browser en als allerlaatste volgende Netflix.
Je kan wel proberen via Ziggo tv&replay te kijken, je kan met de afleveringen van 1+ dag later gewoon de reclame skippen.
Wat een gekloot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de login venster niet werkt niks meer
Verwijder eens je cookies en andere bende.quote:
staat je adblocker uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
kreg ik de login venster niet werkt niks meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |