Ik heb 4 apparaten waar ik op kan kijken. Op geen een doet hij het. Of hij doet het wel alleen de niuewe afleveringen van gtst zijn niet te zien. Misschien wel van meer maar dat heb ik niet gekeken nog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Het ligt dus niet perse aan je oude shit.
Dat klopt wel. Ik kon ER de laatste niet zien. Op TV wel na een updatequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 4 apparaten waar ik op kan kijken. Op geen een doet hij het. Of hij doet het wel alleen de niuewe afleveringen van gtst zijn niet te zien. Misschien wel van meer maar dat heb ik niet gekeken nog.
Je moet je zooi weer koppelen. Dat is niet zo moeilijk rechts boven op het radar klikken dan krijg je een koppelcodequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb 4 apparaten waar ik op kan kijken. Op geen een doet hij het. Of hij doet het wel alleen de niuewe afleveringen van gtst zijn niet te zien. Misschien wel van meer maar dat heb ik niet gekeken nog.
Allemaal al gedaan 😉quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet je zooi weer koppelen. Dat is niet zo moeilijk rechts boven op het radar klikken dan krijg je een koppelcode
Wat een dramaquote:
Leuk is het niet maar lig er niet wakker van. Als het aanblijft zeg ik het abo opquote:
Dan is er iets dat een update heeft gehad ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar lig er niet wakker van. Als het aanblijft zeg ik het abo op
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk is het niet maar lig er niet wakker van. Als het aanblijft zeg ik het abo op
Ik ben niet de enige Lees het meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is er iets dat een update heeft gehad ....
Chrome gaat automatish. Maar na 5 jaar niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige Lees het meer.
Zover ik weet geen update. Heb niets op automatisch staan.
Die heb ik alleen op mijn laptopquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Chrome gaat automatish. Maar na 5 jaar niet meer
Kan ook de tv zijn ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige Lees het meer.
Zover ik weet geen update. Heb niets op automatisch staan.
Niet automatisch kreeg eerder op de avond de melding dat er een nieuwe OS klaar stondquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Chrome gaat automatish. Maar na 5 jaar niet meer
Hier ook de 15.7quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet automatisch kreeg eerder op de avond de melding dat er een nieuwe OS klaar stond
Sterkte en succesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:24 schreef engine het volgende:
Hartje geklikt![]()
![]()
![]()
Misschien gaan we daten
[ afbeelding ]
Dankuquote:
Videoland is het begin, de rest volgt later.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:06 schreef Soury het volgende:
Ik vertik het om een prima laptop weg te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |