abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 1 december 2022 @ 13:15:47 #26
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206892081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 12:26 schreef herverwijderd het volgende:
Eerst wierook branden (ik heb gewoon van die korrels mirrehars die je in een brander doet met een kooltje) en dan luchten.
Daar wordt het voor mij alleen maar erger van, zelfde geldt voor sprays.
Luchten is het enige dat helpt, en als ik al frituur, doe ik dat buiten. Voorkomen is beter dan genezen.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_206892112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Daar wordt het voor mij alleen maar erger van, zelfde geldt voor sprays.
Luchten is het enige dat helpt, en als ik al frituur, doe ik dat buiten. Voorkomen is beter dan genezen.
Ja, als je niet van de geur van wierook houdt is mijn tip misschien niet de beste inderdaad :P
Wierook met een kunstmatig geurtje of 'room perfumes' hou ik zelf ook niet van, die zal ik dan ook niet gebruiken.
  Redactie Frontpage donderdag 1 december 2022 @ 13:37:48 #28
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_206892327
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:18 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ja, als je niet van de geur van wierook houdt is mijn tip misschien niet de beste inderdaad :P
Wierook met een kunstmatig geurtje of 'room perfumes' hou ik zelf ook niet van, die zal ik dan ook niet gebruiken.
Klopt inderdaad, maar als je dat wel blieft dan verdringt dat inderdaad iedere geur in je huis. Het is dan zeker geen gekke oplossing.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
  Vis een optie? donderdag 1 december 2022 @ 13:43:59 #29
70532 loveli
N
pi_206892392
Tegen geurtjes in de koelkast helpt een bakje bakingsoda, zou dat hier ook helpen?
Ik lucht gewoon als er een oude kooklucht hangt, ga er geen opdringerige andere geuren overheen gooien.
crap in = crap out
pi_206892398
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 13:37 schreef JeMoeder het volgende:

[..]
Klopt inderdaad, maar als je dat wel blieft dan verdringt dat inderdaad iedere geur in je huis. Het is dan zeker geen gekke oplossing.
En dan daarna luchten, dat is stap 2.
Wierook verdringt alle andere luchtjes, en dan luchten om van je wierooklucht af te komen als je dat wil.
Maargoed, dan zit je nog met die wierook dus voor mensen die niet van die lucht houden blijft het een heule slechte tip. Maar wel hoe ik het doe.
Maar ik brand het ook als er geen andere geuren verwijderd moeten worden dus ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')