Daar wordt het voor mij alleen maar erger van, zelfde geldt voor sprays.quote:Op donderdag 1 december 2022 12:26 schreef herverwijderd het volgende:
Eerst wierook branden (ik heb gewoon van die korrels mirrehars die je in een brander doet met een kooltje) en dan luchten.
Ja, als je niet van de geur van wierook houdt is mijn tip misschien niet de beste inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2022 13:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar wordt het voor mij alleen maar erger van, zelfde geldt voor sprays.
Luchten is het enige dat helpt, en als ik al frituur, doe ik dat buiten. Voorkomen is beter dan genezen.
Klopt inderdaad, maar als je dat wel blieft dan verdringt dat inderdaad iedere geur in je huis. Het is dan zeker geen gekke oplossing.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:18 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, als je niet van de geur van wierook houdt is mijn tip misschien niet de beste inderdaad
Wierook met een kunstmatig geurtje of 'room perfumes' hou ik zelf ook niet van, die zal ik dan ook niet gebruiken.
En dan daarna luchten, dat is stap 2.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar als je dat wel blieft dan verdringt dat inderdaad iedere geur in je huis. Het is dan zeker geen gekke oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |