abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:56:43 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206239385
... een pakje boter
https://www.telegraaf.nl/(...)k-in-een-pakje-boter
En hoe komt dat nou?? Verloochenen van de aloude achterban misschien >??

Met dit ongeschoren spekman figuur met een gebreide trui , ga je het niet redden

Het gaat om wat voor een boodschap die brengt

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:07:48 #3
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206239597
De PvdA heeft mensen van het type wethouder Schaefer nodig om er weer bovenop te komen. Aanhangers van het neo-liberalisme gaan wel naar VVD of D66.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_206239738
1 goede lijsttrekker en ze hebben zo weer >30 zetels, zo simpel werkt de Nederlandse politiek momenteel ook gewoon. En ik denk dat Aboutaleb of Timmermans die lijsttrekker gewoon kunnen zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:20:43 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206239868
De PvdA scoorde vooral met de giddensianen Kok en Bos, en ook neoliberaal Dijsselbloem was het heertje bij de hoi polloi. Een linkse lijsttrekker als Ploumen scoort niet goed in Nederland. De Nederlander is in zijn diepste wezen een Angelsaks die de overtocht niet heeft gemaakt en heeft vooral het idee dat wanneer hij straks miljonair is, de vermaledijde PvdA dan met zijn zuurverdiende woekerwinsten richting het klootjesvolk gaat zitten strooien.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:24:44 #6
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206239952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:20 schreef -XOR- het volgende:
De PvdA scoorde vooral met de giddensianen Kok en Bos, en ook neoliberaal Dijsselbloem was het heertje bij de hoi polloi. Een linkse lijsttrekker als Ploumen scoort niet goed in Nederland. De Nederlander is in zijn diepste wezen een Angelsaks die de overtocht niet heeft gemaakt en heeft vooral het idee dat wanneer hij straks miljonair is, de vermaledijde PvdA dan met zijn zuurverdiende woekerwinsten richting het klootjesvolk gaat zitten strooien.
NOFI, but are you drunk or something?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:28:26 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206240007
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:24 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
NOFI, but are you drunk or something?
Valt mee, korte vrijmibo vandaag.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206240067
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:20 schreef -XOR- het volgende:
De PvdA scoorde vooral met de giddensianen Kok en Bos, en ook neoliberaal Dijsselbloem was het heertje bij de hoi polloi. Een linkse lijsttrekker als Ploumen scoort niet goed in Nederland. De Nederlander is in zijn diepste wezen een Angelsaks die de overtocht niet heeft gemaakt en heeft vooral het idee dat wanneer hij straks miljonair is, de vermaledijde PvdA dan met zijn zuurverdiende woekerwinsten richting het klootjesvolk gaat zitten strooien.
Je kunt vanalles zeggen over Samson, maar hij was geen neoliberaal. Dat de Nederlander economisch van nature vrij rechts is klopt, dat zie je ook in ons begrotingsbeleid en dat zelfs linkse partijen als GL en PvdA het niks vinden dat er nu een steunpakket ligt waarvan de maximale kosten niet bekend zijn. We zijn zuinig, dat zit in de volksaard.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:34:04 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206240092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je kunt vanalles zeggen over Samson, maar hij was geen neoliberaal. Dat de Nederlander economisch van nature vrij rechts is klopt, dat zie je ook in ons begrotingsbeleid en dat zelfs linkse partijen als GL en PvdA het niks vinden dat er nu een steunpakket ligt waarvan de maximale kosten niet bekend zijn. We zijn zuinig, dat zit in de volksaard.
Samsom paste inderdaad niet zo lekker in mijn narratief, vandaar dat ik hem tactisch even oversloeg.
We have always been at war with Eastasia.
pi_206240118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Samsom paste inderdaad niet zo lekker in mijn narratief, vandaar dat ik hem tactisch even oversloeg.
Nog altijd zonde dat hij net de verkiezingen niet won en daarna werd afgedankt door zijn partijgenoten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:37:02 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206240128
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:14 schreef Hanca het volgende:
1 goede lijsttrekker en ze hebben zo weer >30 zetels, zo simpel werkt de Nederlandse politiek momenteel ook gewoon. En ik denk dat Aboutaleb of Timmermans die lijsttrekker gewoon kunnen zijn.
Aboutaleb heeft de verkeerde achtergrond. Die gaat geen stemmen binnenhalen hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206240192
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Aboutaleb heeft de verkeerde achtergrond. Die gaat geen stemmen binnenhalen hoor.
Dat blijkt niet uit een peiling van De Hond: https://www.rijnmond.nl/n(...)s-premier-wel-zitten

De meeste mensen interesseert die 'achtergrond' ook helemaal niks.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:42:21 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206240204
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:56 schreef michaelmoore het volgende:
En hoe komt dat nou?? Verloochenen van de aloude achterban misschien >??

PvdA was op een gegeven moment geen arbeiderspartij meer.
Ze wilden er niet alleen voor een verpleger zijn, maar ook voor ziekenhuismanagers, en daarna ook de ziekenhuisdirecteur. Een partij voor iedereen! Gaat niet werken, want alledrie hebben andere belangen.

Ook te naief omgegaan met de multiculturele samenleving. Asscher die gezellig bij de DWDD aan tafel gaat zitten en allerlei meiden met hoofddoeken mee heeft genomen om te zeggen in dat programma dat het mooi is dat zoiets in Nederland kan.

Invoering van participatiewet vanwege tokkies en waar juist de mensen die niets misdaan hebben slachtoffer van zijn geworden en aan dwangarbeid zijn gezet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:48:59 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206240289
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:41 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat blijkt niet uit een peiling van De Hond: https://www.rijnmond.nl/n(...)s-premier-wel-zitten

De meeste mensen interesseert die 'achtergrond' ook helemaal niks.
Goed, dat zou kunnen. Lijkt mij toch dat ze de PvdA weer naar de 30/40 zetels willen brengen. Als je dan een achtergrond hebt waar een groot deel van de bevolking wel mee klaar is, dan is het de vraag of je dat zetelaantal kan bereiken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206240336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Goed, dat zou kunnen. Lijkt mij toch dat ze de PvdA weer naar de 30/40 zetels willen brengen. Als je dan een achtergrond hebt waar een groot deel van de bevolking wel mee klaar is, dan is het de vraag of je dat zetelaantal kan bereiken.
Met de 9 zetels van PvdA, een zetel of 15 van D66 (de stemmers die voor Kaag zijn overgelopen) en dan nog 6 sprokkelen van VVD (de Rutte-stemmers), SP, GL en PvdD en je zit al aan 30.

Die vastgeroeste PVV, FvD en JA21 stemmers ga je toch niet weg kunnen trekken, die groep is al sinds Fortuyn/Rita Verdonk even groot.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206240447
Zet een charismatische man met een mooie/brutale babbel neer bij de PvdA en ze winnen de verkiezingen. Ben zelf geen PvdA’er maar ik denk dat veel mensen zich best kunnen vinden in het partijprogramma, maar niet met de mensen die er nu zitten.

Dat bekende fragmentje van Van der Laan waar hij zo’n bijdehante Amsterdammer op z’n plek zet in plat Amsterdams is niet voor niets zo geliefd. Samson/Asscher/Ploumen/Kuiken zijn allemaal toch een beetje ideale schoonzonen/schoondochters.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 21:26:13 #17
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206240717
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:02 schreef Raw85 het volgende:
Zet een charismatische man met een mooie/brutale babbel neer bij de PvdA en ze winnen de verkiezingen. Ben zelf geen PvdA’er maar ik denk dat veel mensen zich best kunnen vinden in het partijprogramma, maar niet met de mensen die er nu zitten.

Dat bekende fragmentje van Van der Laan waar hij zo’n bijdehante Amsterdammer op z’n plek zet in plat Amsterdams is niet voor niets zo geliefd. Samson/Asscher/Ploumen/Kuiken zijn allemaal toch een beetje ideale schoonzonen/schoondochters.
Dat zeg ik, een type als Jan "in gelul kun je niet wonen" Schaefer is wat de PvdA nu nodig heeft.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_206240833
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Dat zeg ik, een type als Jan "in gelul kun je niet wonen" Schaefer is wat de PvdA nu nodig heeft.
Nee, ik denk eerder gewoon iemand die een deel van het Rutte-stemvolk over kan nemen. Betrouwbare uitstraling, premierwaardig dus. Want Rutte werd natuurlijk de laatste keer gewoon de grootste bij gebrek aan een alternatief.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206241446
Bejaarden van het internet af en stemrecht ontnemen zou flink schelen.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:09:43 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206243461
Het zou nog veel treuriger met de partij gesteld zijn als de Telegraaf geen trieste stukjes meer over ze zou schrijven.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 08:21:56 #21
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_206243596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 21:36 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, ik denk eerder gewoon iemand die een deel van het Rutte-stemvolk over kan nemen. Betrouwbare uitstraling, premierwaardig dus. Want Rutte werd natuurlijk de laatste keer gewoon de grootste bij gebrek aan een alternatief.
Dat hebben ze een keer met Cohen geprobeerd. Dat bleek ook geen garantie voor succes.
pi_206243772
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:14 schreef Hanca het volgende:
Timmermans.
:`)
pi_206243810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef 111210 het volgende:

[..]
:`)
Timmermans is niet meteen de persoon waar ik fan van ben, maar hij won wel de laatste verkiezing waar hij aan mee deed en zijn klimaatplannen die hij nu uit voert staat wel bijna heel Nederland, en zeker de hele groep waar PvdA zich op moet richten, achter.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:41:03 #24
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206245838
De Telegraaf is vast ontzettend geïnteresseerd in het wel en wee van de PvdA, hahaha.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:11:30 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206246200
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 08:21 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Dat hebben ze een keer met Cohen geprobeerd. Dat bleek ook geen garantie voor succes.
Met Cohen hadden ze iets van 30 zetels hoor. Volgens mij maar 1 of 2 minder dan Rutte.
Maar inderdaad, Cohen was niet goed in debatten. Te beleefd en niet scherp genoeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')