RIPquote:
En dan is Radio2 nog het minst erg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:18 schreef Oriente het volgende:
De radio staat hier elke dag aan op kantoor (NPO2) en god wat is radio toch kut. Draai gewoon liedjes in plaats van die aandachtshoeren die de hele tijd over zichzelf praten, hun eigen 'jingles' hebben en per se 100 keer hun naam moeten benoemen
Ja, ziedend.
Zeker een artikel over die teringtokkies op Mallorca.quote:
WELKOM BIJ DE STAAT VAN STASSEquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:18 schreef Oriente het volgende:
De radio staat hier elke dag aan op kantoor (NPO2) en god wat is radio toch kut. Draai gewoon liedjes in plaats van die aandachtshoeren die de hele tijd over zichzelf praten, hun eigen 'jingles' hebben en per se 100 keer hun naam moeten benoemen
Ja, ziedend.
Je bent een grote heldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker een artikel over die teringtokkies op Mallorca.
Verwende hoerenkinderen. Stuk voor stuk opsluiten en de sleutel weggooien.
Helemaal eens. Ik haat sowieso van die kakkinderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker een artikel over die teringtokkies op Mallorca.
Verwende hoerenkinderen. Stuk voor stuk opsluiten en de sleutel weggooien.
Vanavond denk ik even kijken. Kom er nog steeds niet écht in, al was e7 wel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
House of the dragon aflevering 8: 7.9/10.
@:scrummie @:ggmm @:fetx @:gurneyisbestoke @:coco @:caland
Leuk, beetje vechtende draken kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
House of the dragon aflevering 8: 7.9/10.
@:scrummie @:ggmm @:fetx @:gurneyisbestoke @:coco @:caland
Dat heb ik nog niet gezien maar goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk, beetje vechtende draken kijken.
@ChevyCaprice steekt de draak met je.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gezien maar goed.
Chevy is een draak van een vent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Chevycaprice steekt de draak met je.
(Hoop ik)
Ouwe roddeltantequote:
@maxi-mis verwacht ik nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |