Die harige kiwi’s mag je bij je houden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het hele jaar door bruin fruit!
Hachi? Kijk ik echt nooit meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik zet em bovenaan de lijst dit weekend.
En die ene film met die hond op 2.
Bruin fruit = bitterballenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die harige kiwi’s mag je bij je houden.
Beethoven?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik zet em bovenaan de lijst dit weekend.
En die ene film met die hond op 2.
@Pisces29 is duidelijk geen culinair wonder.quote:
Zeer correct.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Pisces29 is duidelijk geen culinair wonder.
zulke lage cijfers, als ik dan m'n gebruikelijke puntenaftrek toepas kom ik op niet de moeite waardquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
Uncharted 6/10
We own this city 7/10
Lotr aflevering 1-4 7,5/10
Ter info. @:ggmm @:coco @:scrummie
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wist helemaal niet dat ons forumbeest ook is afgereisd naar de Oekraïne. #RESPECTONLO
[ twitter ]
Ik heb al die Twitter accounts stiekem geblokt die dit soort dingen plaatsen. Ik wil het geen propaganda noemen want fuck Rusland dit, dat maar nee.quote:
Ik ga wel zo aan de cannelloni beginnen. Maar geen frituurwonder.quote:
Bamiquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Nasiquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Witte rijstquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Robben traint een jeugdteam en die had hij zo ver gekregen om samen met hem die 4 mijl te lopen. Na afloop, terwijl hij geinterviewt werd, zag hij een van zijn pupillen binnenkomen en ging hij direct naar hem toe. Gelukkig was Erben Wennemars er ook weer bij om het interview te vervolgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod
jammer heb het gemist anders was ik daar natuurlijk bij
Cannelloni vind ik wel erg lekker.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga wel zo aan de cannelloni beginnen. Maar geen frituurwonder.
Dat hij niet doodmoe wordt van die Wennemars, of hij is te beleefd om dat tegen hem te zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Robben traint een jeugdteam en die had hij zo ver gekregen om samen met hem die 4 mijl te lopen. Na afloop, terwijl hij geinterviewt werd, zag hij een van zijn pupillen binnenkomen en ging hij direct naar hem toe. Gelukkig was Erben Wennemars er ook weer bij om het interview te vervolgen.
Bedankt Louis dat u het totale mens principe heeft doorgegeven.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij niet doodmoe wordt van die Wennemars, of hij is te beleefd om dat tegen hem te zeggen.
Ik hoop dat je van deze stilte in de slowchat hebt geleerd.quote:
Maakt deze video het goed?quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat je van deze stilte in de slowchat hebt geleerd.
RIPquote:
En dan is Radio2 nog het minst erg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 08:18 schreef Oriente het volgende:
De radio staat hier elke dag aan op kantoor (NPO2) en god wat is radio toch kut. Draai gewoon liedjes in plaats van die aandachtshoeren die de hele tijd over zichzelf praten, hun eigen 'jingles' hebben en per se 100 keer hun naam moeten benoemen
Ja, ziedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |