jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:12 schreef HappyCharly het volgende:
Loop ik achter op de stream? Ik zit bij de discussie
Op Live klikken. Ik had het ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
ohh te suf.. hoe krijg ik de streams weer gelijk?
refreshen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
ohh te suf.. hoe krijg ik de streams weer gelijk?
of je weet hoezo geen liveshow is ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
ze zitten op de slaapkamer
voor een spel
Omdat er gewoon geen liveshow is mario.. pas bij de finale over 11 maandenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of je weet hoezo geen liveshow is ?
misschien hebben ze bang dat niet genoeg
mensen komen
net als met Utopiaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
of je weet hoezo geen liveshow is ?
misschien hebben ze bang dat niet genoeg
mensen komen
dat magquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben nog even plaatsvervangend pissig naar de mensen die vinden dat je als vrouw tampons zelf moet kopen.. in de categorie "Ik heb er geen last van dus ze zien maar hoe ze het fixen"
haha i know.. ik ben duidelijk een vrouwquote:
Ik heb als man daar ook wel een mening over.. dat alle vrouwen daar gemakshalve aannemen dat hun "maandelijkse ongemak" gewoon betaald wordt uit de algemene middelen... wat mag die arme man met nix ongemak per maand "krijgen" ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha i know.. ik ben duidelijk een vrouw
Snap het ook niet, het is niet alsof je er voor kiest om maandelijks geld uit te moeten geven aan iets wat natuurlijk is bepaald.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben nog even plaatsvervangend pissig naar de mensen die vinden dat je als vrouw tampons zelf moet kopen.. in de categorie "Ik heb er geen last van dus ze zien maar hoe ze het fixen"
wat die arme man mag krijgen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb als man daar ook wel een mening over.. dat alle vrouwen daar gemakshalve aannemen dat hun "maandelijkse ongemak" gewoon betaald wordt uit de algemene middelen... wat mag die arme man met nix ongemak per maand "krijgen" ?
Ik hoop echt dat je dit niet serieus meent toch? Als vrouw kun je hier niets aan doen, niet tegenhouden of veranderen. En dus heb je producten nodig om ermee mee om te gaan. Wil je dat we terug in de tijd gaan, oin ee hutje gaan zitten met bebloede doeken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb als man daar ook wel een mening over.. dat alle vrouwen daar gemakshalve aannemen dat hun "maandelijkse ongemak" gewoon betaald wordt uit de algemene middelen... wat mag die arme man met nix ongemak per maand "krijgen" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |