in de keukenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk, dat toontje van haar was echt niet normaal en het was zeker geen noodgeval
Precies heel naar toontje sloeg ze aan....quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk, dat toontje van haar was echt niet normaal en het was zeker geen noodgeval
Het gaat ook om de manier hoe je iets overbrengtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Precies heel naar toontje sloeg ze aan....
Had ze bij Jeffrey moeten doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de keuken
zei ze ook
NU ima
je moet nu komen
zo zouden ze mooi ook niet aan moeten spreken
hij heeft gelijk......als manager kan je zeggen ik denk erover of ik voel me niet lekker dus........quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:11 schreef Deisyy het volgende:
Lang verhaal van Ima in het kort: Als je manager bent ben je altijd verantwoordelijk, ook als je je niet goed voelt.
Jeffrey heeft Sasha dus duidelijk wakker geschudquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
bern trekt de sentimenten kaart![]()
![]()
![]()
hij spaart om een cadeautje voor Sasha te halen
mooi hequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeffrey heeft Sasha dus duidelijk wakker geschud
Ze wil dat Bern die betaald maar hij wil dat niet.quote:
Wat zeggiequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:17 schreef mangalie het volgende:
Esther weer over dat ze het niet kon horen....Die is echt selectief doof..
Bern is een egoquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze wil dat Bern die betaald maar hij wil dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |