maddy sneerde ook nogal naar hem in de keukenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
Ima vindt het onzin dat er verplicht vergaderd moet worden terwijl dit probleem pas over een paar weken gaat spelen.
Ze speelt nu de baasquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
maddy sneerde ook nogal naar hem in de keuken
Heeft ie wel gelijk inquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima: Er is nog voor 1,5 maand. Dit had makkelijk dinsdag besproken kunnen worden. Complete onzin dat er speciaal een vergadering voor belegd wordt, waar ik aanwezig MOET zijn.
Inderdaad, dit is een onzekerheidje van Madeleinequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima: Er is nog voor 1,5 maand. Dit had makkelijk dinsdag besproken kunnen worden. Complete onzin dat er speciaal een vergadering voor belegd wordt, waar ik aanwezig MOET zijn.
1 voor en 1 achter en maandverband erbijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
Kim
pakken want dat pak je snel meer??
want je stopt er 2 in ipv 1
Ik kan me ook niet voorstellen dat je voor je lol maar eens extra een tampon gaat verwisselenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:05 schreef greysbones het volgende:
Kim
pakken want dat pak je snel meer??
want je stopt er 2 in ipv 1
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 voor en 1 achter en maandverband erbij
Speelt pas over 1,5 maand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:07 schreef chufi het volgende:
De huishoudpot is toch leeg !? Hoe kunnen ze dan bestellen
Ze krijgen nog 1,5 maand van de FEBOquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:07 schreef chufi het volgende:
Er is voorlopig genoeg tamponvoorraad voor een maandquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:07 schreef chufi het volgende:
of opdracht van de feboquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een onzekerheidje van Madeleine
@Boosterquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie woont in de buurt van Lelystad en gooit even een plastic zak met tampons over het hek?
Ja geloof jij het ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is voorlopig genoeg tamponvoorraad voor een maand
incontinentiemateriaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:08 schreef Deisyy het volgende:
Moiraima wil ook graag maandverband voor het hoesten, hoesten, hoesten
als de prijzenpot aangebroken moet worden voor tampons.....krijg je ruzie, dan worden de tampons wel heel erg duurquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Lekker belangrijk allemaal voor iets wat over een maand pas gaat spelen. Totaal niet urgent, wie weet hebben ze dan de prijzenpot al aangebroken: probleem opgelost.
Logisch toch, zakgeld is om op te etenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tampons van huishoudgeld. Iedereen behalve Esther was voor.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:11 schreef greysbones het volgende:
Volgens Maddy maken de vrouwen zich hier nu al druk om
nouuuu Maddy jij maakt er een ding van
Heeft gewoon gelijk, dat toontje van haar was echt niet normaal en het was zeker geen noodgevalquote:
in de keukenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk, dat toontje van haar was echt niet normaal en het was zeker geen noodgeval
Precies heel naar toontje sloeg ze aan....quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk, dat toontje van haar was echt niet normaal en het was zeker geen noodgeval
Het gaat ook om de manier hoe je iets overbrengtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:14 schreef mangalie het volgende:
[..]
Precies heel naar toontje sloeg ze aan....
Had ze bij Jeffrey moeten doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de keuken
zei ze ook
NU ima
je moet nu komen
zo zouden ze mooi ook niet aan moeten spreken
hij heeft gelijk......als manager kan je zeggen ik denk erover of ik voel me niet lekker dus........quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:11 schreef Deisyy het volgende:
Lang verhaal van Ima in het kort: Als je manager bent ben je altijd verantwoordelijk, ook als je je niet goed voelt.
Jeffrey heeft Sasha dus duidelijk wakker geschudquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
bern trekt de sentimenten kaart![]()
![]()
![]()
hij spaart om een cadeautje voor Sasha te halen
mooi hequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeffrey heeft Sasha dus duidelijk wakker geschud
Ze wil dat Bern die betaald maar hij wil dat niet.quote:
Wat zeggiequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:17 schreef mangalie het volgende:
Esther weer over dat ze het niet kon horen....Die is echt selectief doof..
Bern is een egoquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze wil dat Bern die betaald maar hij wil dat niet.
Hij stemde voor tampons van boidschappengeld hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ze wil dat Bern die betaald maar hij wil dat niet.
Jup dat laat hij nu wel blijken. Bern denkt eerst aan Bern.quote:
maar hij zegt wat andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hij stemde voor tampons van boidschappengeld hoor
Hij zegt er niet bij hoeveel tampons hij al gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
Isaac is nog steeds met dezelfde wc rol bezig
![]()
Zou kunnen.. eerst schijten daarna douchenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
Isaac is nog steeds met dezelfde wc rol bezig
![]()
38 dagen met 1 wc rolquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou kunnen.. eerst schijten daarna douchenzo kan je wel een jaar met één rol doen
Naast een egoist nog laf ook dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
Bern ging niet bij Esther gaan staan
omdat hij denkt dat hij wordt veroordeeld
D. heeft zijn gehoorapparaat niet in denk ikquote:
Hebben we alweer afgepakt.quote:
En ik zag pas later dat we weer een stuk verder zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
D. heeft zijn gehoorapparaat niet in denk ik
Van Ruben of van Jerrold?quote:
snap ik 9 maanden niet ongesteld, geen gezeik over tamponsquote:
Ze houdt van 'm.. aggossiequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:25 schreef itsme46 het volgende:
Wat hebben Sasha en Bern een lieve discussie.
Of rustig ruzie maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |