abonnement Unibet Coolblue
pi_206239461
Niet elke dag 35euro aan drugs kopen
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_206239490
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 20:01 schreef epicbeardman het volgende:
Niet elke dag 35euro aan drugs kopen
Of juist wel. Als hij voor 200 euro aan amfetamine haalt, hoeft hij een zeker maand niets meer te eten. Kan hij zelfs 2 challenges van doen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_206258475
Eten om 12.00u en om 18.00u. Rest van de dag vasten.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_206258925
Waar woon je? Er zullen vast gratis activiteiten in de buurt zijn. (stads-) wandeling, Tentoonstelling, kinderboerderij, geocaching. Bibliotheken organiseren ook veel.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zondag 9 oktober 2022 @ 11:22:53 #55
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_206261099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:09 schreef DJEblender het volgende:

[..]
Ik zei al, ik ben redelijk verwend.

Maar misschien moet ik er 150 euro van maken, om het iets uitdagender te maken.

Het is echt makkelijk te doen, moet alleen wat discipline gaan tonen.

150 / 18 = 8,33 euro per dag. Ik ga ervoor.
Als je gaat zitten zuipen in een kroeg wordt dat snel duur. Als je het bij 1 of biertjes kan houden scheelt dat nogal. Maar dat moet je wel kunnen dan.

Kijk eens naar zo'n bioscoop abonnement. Kost wel wat maar als je een paar keer per week gaat kun je een hoop tijd vrij goedkoop doorbrengen.
pi_206267567
Zo min mogelijk uitgeven hè. Als je 16 dagen met ¤ 200 moet doen, dan kun je al het vermaak wel strepen. En eventuele dure verslavingen als sigaretten ook.

Ik zou gewoon eens beginnen met menu's te bedenken voor de komende dagen en daarbij vooral gebruik te maken van wat je al in huis hebt. Wat je mist, dat haal je eventueel.

Dan geef je wat minder uit en je bent 'n keer af van die voorraden thuis. Van wat ik hier heb staan en liggen, kan ik rustig een paar weken eten met zeer minimale uitgaven om dingen bij te halen.
pi_206299039
Even meelezen, zie tot mijn verbazing dat er nog maar 18 euro op mijn boodschappen rekening staat en 6 euro op de vaste laten rekening. Moet nog tot de 20 oktober mee uitkomen. Gelukkig heb ik nog mijn dagelijkse statiegeld flessen.

Heb afgelopen week dan ook een mooie wereldradio gekocht waardoor ik even ook een challence aanga. :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_206299086
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:38 schreef -Hakuna- het volgende:
Even meelezen, zie tot mijn verbazing dat er nog maar 18 euro op mijn boodschappen rekening staat en 6 euro op de vaste laten rekening. Moet nog tot de 20 oktober mee uitkomen. Gelukkig heb ik nog mijn dagelijkse statiegeld flessen.

Heb afgelopen week dan ook een mooie wereldradio gekocht waardoor ik even ook een challence aanga. :)
Kan jij niet in aanmerking komen voor voedselbank/energietoeslag/inkomenstoeslag?
Dat soort dingen helpen ook :P
Twiddel
pi_206299132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:38 schreef -Hakuna- het volgende:
Even meelezen, zie tot mijn verbazing dat er nog maar 18 euro op mijn boodschappen rekening staat en 6 euro op de vaste laten rekening. Moet nog tot de 20 oktober mee uitkomen. Gelukkig heb ik nog mijn dagelijkse statiegeld flessen.

Heb afgelopen week dan ook een mooie wereldradio gekocht waardoor ik even ook een challence aanga. :)
Ik zou dan beginnen met in elk geval niks meer te kopen waar statiegeld op zit. Da's over het algemeen water, fris en bier. Tot en met de 20e kun je prima alleen water uit de kraan drinken. :+
pi_206299326
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 16:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Kan jij niet in aanmerking komen voor voedselbank/energietoeslag/inkomenstoeslag?
Dat soort dingen helpen ook :P
Die 800 euro heb ik al gehad en de overige 500 euro ga ik pas tegen het eind van de maand krijgen. Hiervan gaat toch echt 400 naar de spaar. De overige 100 ga ik op zoek naar een oude goed werkende buizenradio. (heerlijk dat oude radio gevoel uit mijn kindertijd weer mogen meemaken) :Y

Omdat ik nog tot maart 2024 een vast energiecontract heb van 92 euro per maand klotst het gas en stroom tot die tijd nog tegen de muren aan. Kachel blaast dan ook tot diep in de nacht door. Zodat ik dan warm huis aantref bij thuiskomst van statiegeld flessen jacht. Kan ik van de opbrengsten dan weer wat boodschappen doen en een CD op marktplaats of discogs kopen. :)

Deze CD wil ik nog kopen op discogs als het voldoende statiegeld oplevert, heb ik ruim 30 jaar geleden voor het laatst gehoord op cassettebandje.

https://www.muziekweb.nl/Link/JK53488/Tales-of-the-unexpected
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_206309308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:43 schreef DJEblender het volgende:
Ik geef gemiddeld tussen de 30 en 50 euro per avond uit in de kroeg. gemiddeld ga ik 1x per week naar de kroeg, met uitschieters naar 3x in de week.

Uit eten doe ik 2 a 3 keer per maand en kost mij gemiddeld 60 euro per keer.

Komende 3 weekenden ga ik niet naar de kroeg, want wil mijn challenge halen.

Boodschappen red ik wel met 7 euro per dag.

Als ik dat doe, dan heb ik 150 euro uitgegeven na 18 dagen en mijn challenge gehaald
Je kan er ook voor kiezen om je vrienden thuis uit te nodigen, krat bier op tafel, koken en feestje maken, volgend weekend bij iemand anders.
Een heel stuk goedkoper dan kroeg en/of uiteten.

En met het geld dat je dan bespaart doe je mee aan de Kerstpakketten actie ~:) *O*
pi_206309842
Wat goed dat je jezelf uitdaagt. Een aantal jaar geleden heb ik het roer helemaal omgegooid. Er kwam veel geld binnen maar ik gaf ook veel te veel uit aan onzin en had schulden. Toen heb ik een paar maanden heel zuinig geleefd en dat heeft me veel inzichten gegeven. Nu geef ik geld veel bewuster uit.

Als je tips wilt hebben voor de langere termijn, laat maar weten.
pi_206315251
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:43 schreef DJEblender het volgende:
Ik geef gemiddeld tussen de 30 en 50 euro per avond uit in de kroeg. gemiddeld ga ik 1x per week naar de kroeg, met uitschieters naar 3x in de week.

Uit eten doe ik 2 a 3 keer per maand en kost mij gemiddeld 60 euro per keer.

Komende 3 weekenden ga ik niet naar de kroeg, want wil mijn challenge halen.

Boodschappen red ik wel met 7 euro per dag.

Als ik dat doe, dan heb ik 150 euro uitgegeven na 18 dagen en mijn challenge gehaald
Nodig een paar vrienden uit en haal een kratje bier. Kroegavond thuis, prima toch voor een keer?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_206315279
maak er 30 euro van dan wordt het pas leuk zakazulu
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206316944
Dit is een leuke challenge, ik heb deze vanaf 2003 een jaar of twee iedere week gedaan, erg leuk maar niet gefilmd.
-nee-
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:23:41 #66
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206317280
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 09:51 schreef DJEblender het volgende:
Kleine correctie, het is geen 16 dagen, maar 18 dagen tot mijn volgende salaris.

Toch 2 dagen extra
2 dagen langer? Kansloos _O-

Laten we er een echte uitdaging van maken: 50 euro voor 20 dagen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')