abonnement Unibet Coolblue
pi_206316484
The Watcher kijkt wel leuk weg, op sommige momenten (de interacties met de oude buren) vind ik het meer een comedy :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206316614
quote:
19s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)vember-eerste-landen

Nog niet in NL.
5 euro per maand in Duitsland
5 min reclame per uur
En niet het gehele aanbod, krijg je de dure populaire series net niet te zien zeker.
pi_206316663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:19 schreef maily het volgende:

[..]
I came by
The Watcher
Ik zou the watcher absoluut geen horror durven noemen. Alleen in de allereerste en allerlaatste aflevering een klein vleugje…

Ik vond het een serie die prima weg lijkt, alleen de laatste minuut stelde een beetje teleur. Maar heel spannend wordt het weinig. Het lijkt meer een soort detective-serie.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_206316694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:19 schreef maily het volgende:

[..]
I came by
The Watcher
Die tweede ben ik nu aan het kijken. Ik vind 'm behoorlijk goed. Benieuwd naar de afloop.
pi_206317290
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Curse of Bridge Hollow - VS 2022 9 1:31 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Een vader die Halloween haat werkt met tegenzin samen met zijn tienerdochter wanneer een kwade geest de decoraties in hun stadje tot leven laat komen.

exception - Japan S01 2022 12 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Mystery, Thriller
In een verre toekomst wordt de mens gedwongen de aarde te verlaten. Een 3D-geprinte bemanning van experts gaat op missie om een nieuwe planeet bewoonbaar te maken.

Mismatched - India S02 2020 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, Drama, Romantisch
Na een rampzalige koppelpoging door hun families raken twee tieners langzaamaan bevriend tijdens een zomercursus, waarna ze steeds meer voor elkaar gaan voelen.

Les papillons noirs | Black Butterflies - Frankrijk S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een sombere romanschrijver heeft weinig inspiratie voor zijn tweede boek, stemt ermee in memoires te schrijven voor een stervende man, en wordt deel van diens bloederige verleden.

Sagrada familia | Holy Family - Spanje 2022 16 - Netflix Original | Drama, Duister
Een familie die een schokkend geheim verbergt, begint opnieuw in Madrid. Nieuwe relaties bemoeilijken hun plannen en het verleden begint hen in te halen.

Take 1 - Zuid-Korea S01 2022 AL - Netflix Original | Documentaire
Gerenommeerde muzikanten halen alles uit de kast om een nummer van hun keuze zo goed mogelijk live te vertolken en dat allemaal in één enkele take.

Tutto chiede salvezza | Everything Calls for Salvation - Italië S01 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama
Wanneer hij onvrijwillig wordt opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis, moet Daniele opnieuw leren leven - en liefhebben - met de hulp van zijn medepatiënten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206319331
Ben ook benieuwd naar The Watcher, lijkt me wel een lekkere serie om 's avonds in het weekend te kijken.
pi_206322134
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206325568
Ik kom niet echt door Midnight Club heen.
Tap tap tap
pi_206326962
Het meest irritante aan The Watcher vind ik dat ik steeds aan die Verisure reclame moet denken :') _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206326985
Geen nieuwe afleveringen gezien van The Mole en het is toch echt alweer zaterdag 15 oktober nu :(


The Watcher gisteren in een ruk gekeken. Einde was een beetje teleurstellend eigenlijk :/
  Spellchecker zaterdag 15 oktober 2022 @ 01:15:36 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206327108
Je ziet die pa in The Watcher per aflevering grijzer worden :D
pi_206327133
Niet The Watcher spoileren, want die wil ik nog kijken *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206327357
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 01:23 schreef Isabeau het volgende:
Niet The Watcher spoileren, want die wil ik nog kijken *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206327360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 00:04 schreef JDx het volgende:

[..]
En niet het gehele aanbod, krijg je de dure populaire series net niet te zien zeker.
Kan goedkoper zonder reclame.

Turkije, premium 4k/UHD voor < 5 euro ;)
pi_206327636
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 00:52 schreef Inbox het volgende:
Geen nieuwe afleveringen gezien van The Mole en het is toch echt alweer zaterdag 15 oktober nu :(

Volgens mij staan nu ook afleveringen 6,7 en 8 online

Moeten er dus nog twee komen :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206327711
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 07:54 schreef TLC het volgende:

[..]
Volgens mij staan nu ook afleveringen 6,7 en 8 online

Moeten er dus nog twee komen :)
Ja, zag het. Maar verschenen pas op zaterdag, niet op vrijdag.
pi_206327751
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La corsa de l’Ora - Italië 2017 12 1:03 uur | Documentaire
Deze documentaire schetst de geschiedenis van een krant uit Palermo die tussen 1954 en 1975 onbevreesd verhalen over de Siciliaanse maffia publiceerde.

The Deep End of the Ocean - VS 1999 AL 1:48 uur | Boek, Drama, Duister
Als een driejarig jongetje verdwijnt, wordt zijn moeder wanhopig. Negen jaar later duikt hij op in de stad waar het gezin net naartoe is verhuisd.

Le départ - België 1967 6 1:25 uur | Comedy, Drama
Een kappersassistent, een echte autofanaat, kan de Porsche van zijn baas niet meer gebruiken. Nu moet hij samen met zijn vriendin een andere auto vinden voor zijn eerste race.

Happy Valley - VK 1987 16 1:30 uur | Drama
In dit op een waargebeurd verhaal gebaseerde drama uit 1987 leidt overspel tot intriges en een sensationele moord onder de Britse aristocraten in het Kenia van 1940.

Heroes of the Empire - VK 2018 9 1:00 uur | Documentaire
Volg een organisatie van Star Wars-fans terwijl ze zich verkleden als stormtroopers om filmpremières, kinderziekenhuizen en meer op te vrolijken.

Hidden Algeria: The Sahara - VK 2017 AL 0:50 uur | Documentaire
Dit reisverslag verkent de woestijn van Algerije, de grootste ter wereld, met zijn dorre maar gevarieerde landschap, ooit de thuishaven van veel beschavingen.

Histoires extraordinaires à faire peur ou à faire rire... - Frankrijk 1949 12 1:28 uur | Boek, Duister, Horror, Misdaad, Mystery
Deze bloemlezing doet denken aan de verhalen van Edgar Allan Poe en bevat vier ongewone en macabere verhalen over moord en terreur.

Hogwood: A Modern Horror Story - Frankrijk 2020 16 0:34 uur | Documentaire
Een groep activisten legt schokkende omstandigheden bloot in één van de grootste Britse varkenshouderijen en roept de beleidsmakers in de sector op tot verandering.

King and the Crook - Noorwegen 2015 12 0:51 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt de onwaarschijnlijke vriendschap in oorlogstijd tussen gangster Johannes 'Gele Kaas' Andersen en Haakon VII, de koning van Noorwegen.

Krepujace zdjecia z rodzinnego albumu, czyli zniszczona watroba i zlamane serce - Polen 2018 12 1:24 uur | Comedy, Drama
Na een nacht samen te hebben doorgebracht, komen een eenzame lerares en een drugsdealer weer bij elkaar om een belangrijke levensbeslissing te nemen over hun toekomst.

Love Is Not a Game - Zweden 1971 14 1:36 uur | Drama, Romantisch
Een stewardess wordt verliefd op haar leraar. Hun interraciale relatie wordt door hun familie en vrienden bekritiseerd.

Mad Dogs - VK 2002 16 1:31 uur | Drama, Sci-Fi, Thriller
In een toekomstig Londen geteisterd door de 'dollehondenziekte' begint een pas vrijgelaten geesteszieke te geloven dat er een sinistere reden is voor de uitbraak.

Mario Lanza - The Best of Everything - VK 2017 AL 1:21 uur | Documentaire
Deze documentaire vertelt over de opkomst van één van 's werelds beroemdste tenoren, zijn rock-'n-roll levensstijl en zijn tragisch korte tijd in de schijnwerpers.

Min Vän Janne Loffe Carlsson - Zweden 2018 AL 0:39 uur | Documentaire
Dit persoonlijke portret van filmmaker Thomas Samuelsson geeft een beeld van de acteur, muzikant en kunstenaar Janne Loffe Carlsson vanuit het perspectief van zijn vriend.

Mireille dans la vie des autres - België 1979 AL 1:23 uur | Comedy, Offbeat, Romantisch
Vijf neurotische tieners zitten klem tussen de onbezonnenheid van hun jeugd en de verantwoordelijkheden van volwassenheid. Ze gaan een onzekere toekomst tegemoet.

The Mole - VS S01E06-E08 2022 AL - Netflix Original | Competitieve reality
In deze nieuwe versie van de klassieke cultserie voltooien twaalf spelers uitdagingen terwijl ze proberen vast te stellen wie van hen de missies saboteert.

Nancy Corrigan - Ierland 2015 AL 0:52 uur | Documentaire
Verken het leven en de tijd van Nancy Corrigan, de baanbrekende piloot, die één van de eerste vrouwelijke commerciële piloten in de Verenigde Staten werd.

Only You - VS 1994 6 1:48 uur | Comedy, Romantisch
Een verloofde vrouw gaat naar Italië om haar zielsverwant te vinden als ze toevallig gebeld wordt door iemand met dezelfde naam als de man die voor haar is voorbestemd.

Les territoires de la défonce - België 1986 12 1:29 uur | Documentaire
Deze documentaire onderzoekt drugsgebruik onder Belgische jongeren en gaat in op de historische en sociale omstandigheden rond verslaving.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206327912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 08:28 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ja, zag het. Maar verschenen pas op zaterdag, niet op vrijdag.
Vreemd! Ik heb afl 6 en 7 gisteravond gezien. (8 stond er ook op maar die heb ik bewaard voor vanavond)
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:52:40 #69
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206330242
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 07:26 schreef Aether het volgende:

Les papillons noirs | Black Butterflies - Frankrijk S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een sombere romanschrijver heeft weinig inspiratie voor zijn tweede boek, stemt ermee in memoires te schrijven voor een stervende man, en wordt deel van diens bloederige verleden.
Absolute aanrader deze.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_206330639
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom niet echt door Midnight Club heen.
Bij welke aflevering ben je? Ik word er een beetje moe van dat in elke aflevering een nieuw verhaal wordt verteld door een van de bewoners, waardoor het verhaal wat zelf in dat huis afspeelt constant wordt vertraagd. Ik vind die verhaaltjes ook geen reet aan.
pi_206330980
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Patriot - VS 2000 16 2:45 uur | Actie, Drama
Een voormalige oorlogsheld wil in vrede leven en zijn land bewerken, totdat een wrede Britse officier de Amerikaanse Revolutie heel dichtbij brengt.

De piraten! Alle buitenbeentjes aan dek - VS 2012 6 1:28 uur | Boek, Kinderfilm
Als de beruchte piratenkapitein weer eens wordt gedist door z'n rivalen neemt hij zich voor de felbegeerde prijs van Piraat van het Jaar te winnen!

The Remains of the Day - VK 1993 AL 2:14 uur | Boek, Drama, Romantisch
In dit historische drama van Merchant-Ivory zorgt een plichtsgetrouwe butler voor het huishouden van zijn lord en knijpt hij een oogje dicht voor zijn nazisympathieën.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206331392
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 15:40 schreef Jauke het volgende:

[..]
Bij welke aflevering ben je? Ik word er een beetje moe van dat in elke aflevering een nieuw verhaal wordt verteld door een van de bewoners, waardoor het verhaal wat zelf in dat huis afspeelt constant wordt vertraagd. Ik vind die verhaaltjes ook geen reet aan.
Ik vond dat juist het leuke aan de serie. Veel van die verhaaltjes zijn ook een stuk beter dan de hoofdverhaallijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_206331566
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 15:40 schreef Jauke het volgende:

[..]
Bij welke aflevering ben je? Ik word er een beetje moe van dat in elke aflevering een nieuw verhaal wordt verteld door een van de bewoners, waardoor het verhaal wat zelf in dat huis afspeelt constant wordt vertraagd. Ik vind die verhaaltjes ook geen reet aan.
Ik heb vandaag de laatste aflevering gekeken. Net toen het spannend werd doofde het meteen. Jammer, ben groot fan van Flanagan ;( Bij Midnight Mass vorig jaar zat ik aan m'n tv gekluisterd.
Tap tap tap
pi_206332902
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 17:57 schreef CherryLips het volgende:

Jammer, ben groot fan van Flanagan ;( Bij Midnight Mass vorig jaar zat ik aan m'n tv gekluisterd.
Midnight Mass en Hill House waren ook parels. Maar ik zie dat er een grote verschil is tussen de tomato meter en de userscore. Misschien moet ik het toch ff proberen, maar niet te veel van verwachten. Ik vond die bly manor ook teleurstellend
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206333176
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 20:04 schreef Slayage het volgende:

[..]
Midnight Mass en Hill House waren ook parels. Maar ik zie dat er een grote verschil is tussen de tomato meter en de userscore. Misschien moet ik het toch ff proberen, maar niet te veel van verwachten. Ik vond die bly manor ook teleurstellend
Bly Manor vond ik traag maar wel prachtig en sfeervol. Hill House heb ik nu drie keer gekeken O+ en ook z'n films vind ik overwegend goed. Maar ik zal de doelgroep wel niet zijn. Niet dat MC slecht is, het is gewoon niet mijn ding.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')