Post snel wat Twitter berichtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:06 schreef Starhopper het volgende:
Tering wat een bullshit in dit topic
Ik vroeg niet wie niet, maar wie wel. Dus vertel; wie gaat ons redden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jij en je gelijkgestemden hier iig niet
He gets the message.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Nou nee maar iedereen die tegen deze oorlog is of zelfs maar wat kanttekeningen plaatst bij de motieven van het westen noem je een Poetin adept, ben je dan simpel en dom of gewoon naïef en oorlogszuchtig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik merk vooral een relativisme-geboren-uit-angst in je opstelling hier.
Ik zou hier zeker op willen door filosoferen maar anders mag ik morgenochtend niet duikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:04 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Op die manier bekijk je het vanuit Westers perspectief. Een afscheiding op deze manier werd Kosovo ook gegund. Rusland is zich hier maar al te bewust van want de Serviërs zijn één van haar bondgenoten.
Rusland beschermt in haar optiek haar eigen burgers of in elk geval de belangen van haar eigen volk die groot gevaar liepen na de coup in 2014 en in de jaren daarna steeds meer. Vergis je niet, in Rusland krijgt men de vele beelden van het leed van Russichsprekend Oekraïne uitgebreid te zien en daar is onder de Russische bevolking voorlopig meer dan genoeg steun om te escaleren.
Ik ben vanaf het begin al geweest voor een opdeling van Oekraïne langs de Dniepr. Dan heeft Rusland zijn buffer en historisch Russische regios zijn weer Russisch, en ondertussen zou Oekraïne bij de NAVO moeten mogen maar de EU? doe maar niet. Zeker niet voor al dat wapentuig opgeruimd is.
Maar goed ieders overtuiging van het gelijkhebben zorgt er voor dat deze situatie enkel kan exploderen. Heb daar al vrede me gesloten (pun intended).
Het gezonde verstand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wie niet, maar wie wel. Dus vertel; wie gaat ons redden?
Niemand is capabel genoeg tot nu toequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vroeg niet wie niet, maar wie wel. Dus vertel; wie gaat ons redden?
Nee hoor, want ik ben ook tegen oorlog. Maar ik geef de schuld aan Putin, misschien ligt daar het verschil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee maar iedereen die tegen deze oorlog is of zelfs maar wat kanttekeningen plaatst bij de motieven van het westen noem je een Poetin adept, ben je dan simpel en dom of gewoon naïef en oorlogszuchtig?
Valt me gewoon op.
Oké, een oproep van mijn kant om wat minder gewauwel, gore en vijandigheid in dit topic heeft dus ook geen enkele zin. Ik geef het op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet elke dag. En die paar trollen zijn gewoon normaal tegenwoordig. Je ziet ze ook op tv.
Andersdenkenden zijn allemaal trollen in dienst van het Kremlin, je weet tochquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee maar iedereen die tegen deze oorlog is of zelfs maar wat kanttekeningen plaatst bij de motieven van het westen noem je een Poetin adept, ben je dan simpel en dom of gewoon naïef en oorlogszuchtig?
Valt me gewoon op.
Hadden ze Poetin wellicht niet iets beter in moeten schatten denk je, voordat het westen hem multimiljardair maakte?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben ook tegen oorlog. Maar ik geef de schuld aan Putin, misschien ligt daar het verschil.
Nee hoor, er zijn ook veel lui bij die niet vooraan stonden toen het intellect werd uitgedeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andersdenkenden zijn allemaal trollen in dienst van het Kremlin, je weet toch![]()
Er zullen ongetwijfeld motieven zijn vanuit het westen of zelfs USA alleen maar dat neemt niet weg dat er 1 partij is die een soeverein land binnen valt en dat mag keihard beoordeeld worden. De rest volgt daarna wel, als het ooit een keer stopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt me gewoon op.
Ja simpele gedachtegang is dat, fascistisch zelfs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Andersdenkenden zijn allemaal trollen in dienst van het Kremlin, je weet toch![]()
Dan heb je mijn posten niet gevolgd, want Putin-adept is een term die ik strikt reserveer voor daadwerkelijke Putin-adepten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt me gewoon op.
Klopt zo denk ik er ook over. Maar die mensen die zogenaamd tegen de oorlog zijn en het zonde vinden van de mensenlevens geven daar geen fuck om hoor. Ze hebben er alleen last van dus moet het maar stoppen en het interesseert ze reet wie wint of verliest en al helemaal niet om de gevolgen van deze oorlog (zeker als Rusland wint).quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik ben ook tegen oorlog. Maar ik geef de schuld aan Putin, misschien ligt daar het verschil.
Oh ja, en je Merkel-haat, was ik nog vergeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze Poetin wellicht niet iets beter in moeten schatten denk je, voordat het westen hem multimiljardair maakte?
Nee hoor, je moet een valse hond als Poetin gewoon niet vetmesten en een dolk tegen zijn ballen aan houden, dat is gewoon niet slim en mij iets te zweverig, zeker niet als je jezelf van die valse hond afhankelijk maakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posten niet gevolgd, want Putin-adept is een term die ik strikt reserveer voor daadwerkelijke Putin-adepten.
En kanttekeningen? Werkelijk al je posts gaan over 'de-escaleren', 'geen olie op het vuur', 'uitkijken met dreiging', waarbij je totaal voorbij gaat aan de wensen van het Oekraïnse volk zelf (over volgevreten Westerlingen gesproken: stop svp met verzet, Zelensky, want wij hebben er hier last van) en geen kans onverlet laat om steeds Biden erbij te betrekken die geen zak met dit conflict te maken heeft.
In wezen opper je gewoon dat men mensen die kunnen dreigen met nukes hun zin moet geven, niet meer, niet minder.
Bingo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt zo denk ik er ook over. Maar die mensen die zogenaamd tegen de oorlog zijn en het zonde vinden van de mensenlevens geven daar geen fuck om hoor. Ze hebben er alleen last van dus moet het maar stoppen en het interesseert ze reet wie wint of verliest en al helemaal niet om de gevolgen van deze oorlog (zeker als Rusland wint).
Wat heeft dat met Oekraïne te maken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet een valse hond als Poetin gewoon niet vetmesten en een dolk tegen zijn ballen aan houden, dat is gewoon niet slim en mij iets te zweverig, zeker niet als je jezelf van die valse hond afhankelijk maakt.
We hebben hem de kans gegeven normaal te doen en hij heeft die kans ernstig verkloot. Nu mag ie dood. Maar het is nu iig duidelijk wat voor schoft het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden ze Poetin wellicht niet iets beter in moeten schatten denk je, voordat het westen hem multimiljardair maakte?
Klopt, is ook heel duidelijk te zien als je naar ons kabinet kijktquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn ook veel lui bij die niet vooraan stonden toen het intellect werd uitgedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |