That's exacltly my pointquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeft Indonesië daar behoefte aan?
I cant't wait.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:21 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Als er ooit een reply komt ga jij 'm vast krijgen.
Ontken je dat Oekraïne die toenadering tot NATO zoekt en heeft gezocht?quote:
Hopelijk ben je daar stukken beter in dan in geopolitieke duidingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I cant't wait.
Ik ga neuken
Have funquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I cant't wait.
Ik ga neuken
Mijn interpretatie van de opmerking van US was dat men zich alleen met dit conflict bemoeit omdat er wat te halen valt voor het Westen, wat dus niet het geval was geweest als het zich in een gebied had afgespeeld als US omschrijft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht kun je al die users en hun posts even noemen waarin men zich positief uitlaat over het Indonesische beleid van Nederland.
Geldt ook voor Uitstraling.
Ja, allemaal erg leuk en aardig, maar net als al bij die andere relativeerders is er in heel dit betoog weer nergens ook maar een snippertje van wat Oekraïne en diens bevolking zélf wil te bekennen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzin maar een land, de NAVO huppelt al jaren rond in Oekraïne (anno 1991) en je bent oud en wijs genoeg om uit te rekenen wat dat wil zeggen en anders eis ik dat je nu je JFK plaatje in de prullenbak flikkert want die had het ook niet zo heel erg graag dat er Russische raketten op Cuba kwamen.
En wat valt er precies te halen voor het Westen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn interpretatie van de opmerking van US was dat men zich alleen met dit conflict bemoeit omdat er wat te halen valt voor het Westen, wat dus niet het geval was geweest als het zich in een gebied had afgespeeld als US omschrijft.
Mijns inziens dus niks te maken met hoe Nederland met Indonesië omging/omgaat, maar goed,
@:UitStraling zal zo wel zeggen wie van ons 2 het bij het juiste eind heeft qua interpretatie
Die hadden beter moeten weten en hun kernwapens niet af moeten staan, dit was vrij duidelijk uit te tekenen door een zesjarig kind wat er nu zou gebeuren, misschien als er een type Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten waren ze ermee weg gekomen maar nu (de laatste 20 jaar) niet met een totaal gestoorde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ontken je dat Oekraïne die toenadering tot NATO zoekt en heeft gezocht?
Kan allemaal, zaak is dus dat Oekraïne i.t.t. Indonesië zelf toenadering tot NATO (en EU) zoekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden beter moeten weten en hun kernwapens niet af moeten staan, dit was vrij duidelijk uit te tekenen door een zesjarig kind wat er nu zou gebeuren, misschien als er een type Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten waren ze ermee weg gekomen maar nu (de laatste 20 jaar) niet met een totaal gestoorde.
Niks relativeren, ik denk zelfs dat Amerika nu nog compleet door het lint gaat als er Russische of laten we even gek doen Chinese wapens op Cuba gestationeerd zouden worden, stel dat de VS dan zouden interveniëren, zijn zij dan de agressor?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, allemaal erg leuk en aardig, maar net als al bij die andere relativeerders is er in heel dit betoog weer nergens ook maar een snippertje van wat Oekraïne en diens bevolking zélf wil te bekennen.
Dat doen ze al, maar stuiten (terecht) op heel veel tegenstandquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan allemaal, zaak is dus dat Oekraïne i.t.t. Indonesië zelf toenadering tot NATO (en EU) zoekt.
Er zijn daar garanties voor afgeven door zowel de VS als Rusland. Dat Rusland die nu geschonden heeft is het probleem. Sterker nog zoek oude filmpjes op van Poetin en daar zegt hij gewoon dat hij de grenzen van Oekraïne respecteert zoals ze waren in het akkoord.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hadden beter moeten weten en hun kernwapens niet af moeten staan, dit was vrij duidelijk uit te tekenen door een zesjarig kind wat er nu zou gebeuren, misschien als er een type Gorbatsjov in het Kremlin had gezeten waren ze ermee weg gekomen maar nu (de laatste 20 jaar) niet met een totaal gestoorde.
Welke bommen had Oekraïne precies op Rusland gericht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks relativeren, ik denk zelfs dat Amerika nu nog compleet door het lint gaat als er Russische of laten we even gek doen Chinese wapens op Cuba gestationeerd zouden worden, stel dat de VS dan zouden interveniëren, zijn zij dan de agressor?
Klopt, dat was slechts heel erg toeval, ik doelde er inderdaad meer op dat de NAVO alles heeft te winnen door de ligging van Oekraïne.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn interpretatie van de opmerking van US was dat men zich alleen met dit conflict bemoeit omdat er wat te halen valt voor het Westen, wat dus niet het geval was geweest als het zich in een gebied had afgespeeld als US omschrijft.
Mijns inziens dus niks te maken met hoe Nederland met Indonesië omging/omgaat, maar goed,
@:UitStraling zal zo wel zeggen wie van ons 2 het bij het juiste eind heeft qua interpretatie
Welke nucleaire kernwapens hadden Castro en Chroesjtsjov op Washington en JFK gericht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke bommen had Oekraïne precies op Rusland gericht?
Beantwoord gewoon de vraag: welke bommen had Oekraïne op Rusland gericht die een interventie noodzakelijk maakte?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke nucleaire kernwapens hadden Castro en Chroesjtsjov op Washington en JFK gericht?
Ja, daarom probeer ik ook te achterhalen waar US naar toe wil met z'n onsamenhangende verhaal...quote:
Op slechts 30 kilometer van zowel jou als mij in ons mooie NAVO landje liggen 22 kernbommen klaar met als postzegel Moskou erop, misschien dat dit feitje je wat geopolitiek inzicht geeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beantwoord gewoon de vraag: welke bommen had Oekraïne op Rusland gericht die een interventie noodzakelijk maakte?
Je kan net zo goed tegen een muur pratenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op slechts 30 kilometer van zowel jou als mij in ons mooie NAVO landje liggen 22 kernbommen klaar met als postzegel Moskou erop, misschien dat dit feitje je wat geopolitiek inzicht geeft
Ja, en waaruit moeten we nu precies opmaken dat NATO voornemens is, en al was voor Oekraïne, om Moskou aan te vallen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op slechts 30 kilometer van zowel jou als mij in ons mooie NAVO landje liggen 22 kernbommen klaar met als postzegel Moskou erop, misschien dat dit feitje je wat geopolitiek inzicht geeft
Neuk jij eigenlijk nog een beetje? Of alleen maar met je rechterhand bezig?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk ben je daar stukken beter in dan in geopolitieke duidingen
Wauw, dat is jouw argumentquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:44 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Neuk jij eigenlijk nog een beetje? Of alleen maar met je rechterhand bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |