abonnement Unibet Coolblue
pi_206229353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Baudet koos vooral voor het accepteren van 3 miljoen doden, in zijn eigen woorden. Tja, dat gaat er bij de mensen niet lekker in. 1 op de 6 mensen in Nederland dood (Baudets eigen woorden), alleen omdat je bang bent voor anderhalve meter afstand houden en wat korte periodes van winkelsluitingen, fantastisch idee.
Zullen mensen echt zo dom zijn dan?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206229372
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zullen mensen echt zo dom zijn dan?
Om op Baudet te stemmen? Ja, blijkbaar. Gelukkig is het een kleine en krimpende groep, hoeven we dus niet bang te zijn dat de titel van dit topic waarheid wordt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206229403
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij heeft het ook helemaal verkeerd aangepakt. Gewoon tekeer gaan tegen moslims, negers, andere buitenlanders, EU, en werkelozen, en opkomen voor de werkende arme Nederlander. Als hij dat had gedaan was hij nu misschien premier geweest.
Als hij zou opkomen voor werkenden of armen zou hij natuurlijk geen rechts verkiezingsprogramma kunnen hebben. Daarbij zo succesvol wordt je ook niet met racistisch geleuter, kijk maar naar Wilders die probeert te doen wat jij hier preekt en premier gaat het hem nooit maken.
pi_206229416
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:08 schreef Hanca het volgende:

[..]
Om op Baudet te stemmen? Ja, blijkbaar. Gelukkig is het een kleine en krimpende groep, hoeven we dus niet bang te zijn dat de titel van dit topic waarheid wordt.
Nee, dat ze op de eerste plaats werkelijk aan konden nemen dat 3 miljoen doden ook maar in de verste verte een realistisch scenario was en vervolgens niet konden inzien hij een retorisch punt maakte?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206229468
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Nee, dat ze op de eerste plaats werkelijk aan konden nemen dat 3 miljoen doden ook maar in de verste verte een realistisch scenario was en vervolgens niet konden inzien hij een retorisch punt maakte?
Retorisch? Hij bleef maar zeggen dat het open houden en draaiende houden van ziekenhuizen hem helemaal niks kon schelen. Dan gaan er misschien geen 3 miljoen dood (al waren op dat moment de effecten van nieuwe varianten niet bekend), maar berokken je zeker honderd duizenden mensen ernstige schade toe of gaan die zelfs dood. Dat is niet retorisch, dat is nou volledig gek zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 6 oktober 2022 @ 21:15:23 #68
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206229501
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als hij zou opkomen voor werkenden of armen zou hij natuurlijk geen rechts verkiezingsprogramma kunnen hebben.
Daar zou je je nog eens vies mee kunnen vergissen.
Er zijn ook arme werkenden die net geen toeslagen krijgen, en niet in aanmerking komen voor sociale huur.

"Als ik geen toeslag en sociale huurwoning krijg, dan hunnie ook niet!!!!!"

Gebruik dat met een mix van buitenlandershaat (want die gaan er met de soc. huurwoningen vandoor) en de stemmen komen binnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 21:16:47 #69
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206229521
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
kijk maar naar Wilders die probeert te doen wat jij hier preekt en premier gaat het hem nooit maken.
Premier misschien niet inderdaad, maar Wilders kan hij van de populistische troon stoten. Baudet was nieuw en fris.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206229524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:13 schreef Hanca het volgende:

[..]
Retorisch? Hij bleef maar zeggen dat het open houden en draaiende houden van ziekenhuizen hem helemaal niks kon schelen. Dan gaan er misschien geen 3 miljoen dood (al waren op dat moment de effecten van nieuwe varianten niet bekend), maar berokken je zeker honderd duizenden mensen ernstige schade toe of gaan die zelfs dood. Dat is niet retorisch, dat is nou volledig gek zijn.
Zelfs die honderdduizenden trek je uit je reet, of uit de reet van de angstzaaiers. Het was gewoon een boodschap waarmee gezegd werd dat men moest ophouden met de broekenpoeperij, dat (oude) mensen nou eenmaal sterven en vrijheid nooit gratis is geweest. Ik had ook zeker een paar of zelfs tienduizend extra doden (oudjes) op de koop toegenomen, en het gros van de mensen was daar ook zonder problemen mee akkoord gegaan, ware het niet dat er elke dag werd ingezoomed op specifiek het 'coronaleed', waardoor allerlei verwrongen opvattingen onstonden over wat geprioriteerd moest worden.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206229545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:16 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Zelfs die honderdduizenden trek je uit je reet, of uit de reet van de angstzaaiers. Het was gewoon een boodschap waarmee gezegd werd dat men moest ophouden met de broekenpoeperij, dat (oude) mensen nou eenmaal sterven en vrijheid nooit gratis is geweest. Ik had ook zeker een paar of zelfs tienduizend extra doden (oudjes) op de koop toegenomen, en het gros van de mensen was daar ook zonder problemen mee akkoord gegaan, ware het niet dat er elke dag werd ingezoomed op het 'coronaleed'.
Nee, daar was het gros van de mensen niet mee akkoord gegaan. Daarbij is het frame dat het alleen om ouderen zou gaan te absurd om er woorden aan vuil te maken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 21:52:19 #72
491163 Viesdik
pi_206230220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik dacht echt in het begin dat ze op rechts heel veel stemmen weg zouden halen. En toen ging Baudet full on psychose. Het kan verkeren.
Valt best mee eigenlijk. Kan je een voorbeeld geven?
Baudet heeft gewoon een andere ideologie en een ander beeld van Nederland en onze toekomst.
Hij is -net als ik overigens- tegen het globalisme. Evenals Wilders worden hun kansen ontnomen omdat ze veroordeeld worden door de media (trial by media). Iedereen gaat daar simplistisch in mee. Maar het is me al te vaak opgevallen dat mensen snel in schaamrood veranderen als je om een simpel voorbeeld vraagt om hun stelling te bekrachtigen.
Mensen die anti-Baudet zijn, hebben doorgaans geen mening omdat ze bang zijn door hun directe omgeving aangevallen te worden. Deugen is veilig. Je verantwoordelijkheid niet nemen is net zo veilig. Mensen napraten die het narratief van de meerderheid vormen is veilig. Ik heb een broertje dood aan mensen die alles op save spelen. Maar dat definieert immers ook Links wat mij betreft. Deugen voor een duppie.
Maar goed.. mensen staan blijkbaar liever met open armen een atoombom op te vangen, dan dat ze in verzet durven te treden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viesdik op 06-10-2022 21:58:54 ]
pi_206230641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Valt best mee eigenlijk. Kan je een voorbeeld geven?
Simpel: alle complotnonsens over WEF, over Kaag, over onderwerping van de gewone burger door de elite, over een deep state. En alles over dat letterlijk alle klimaatwetenschappers onzin zouden verkopen. Alles over dat er een omvolking aan de gang is in de EU. Past allemaal alleen bij volledig de weg kwijt zijn, of zoals de Volkskrant het mooi noemde: "een dolende ziel, vastgelopen in het duistere labyrint van zijn eigen hersenspinsels".

Het leuke is: hij geeft het zelf toe door letterlijk alle crises te zien als onderdeel van 'het Grote Project' (Baudet zei dat zelf tijdens de APB). Als je dat denkt, ben je gewoon eigenlijk eerder rijp voor een instelling dan voor de Tweede Kamer, daar kunnen we het toch gewoon allemaal gewoon over eens zijn.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206230664
Baudet moet zo snel mogelijk gearresteerd worden wegens collaboratie met de vijand.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 22:54:26 #75
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206231161
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij heeft het ook helemaal verkeerd aangepakt. Gewoon tekeer gaan tegen moslims, negers, andere buitenlanders, EU, en werkelozen, en opkomen voor de werkende arme Nederlander. Als hij dat had gedaan was hij nu misschien premier geweest.
Ook niet, want ook dan waren er gewoon niet genoeg partijen bereid geweest om hem aan een meerderheidscoalitie te helpen, veel van de Forum stemmen waren in zo'n geval immers bij de PVV vandaan gekomen, die daardoor logischerwijs sterk gekrompen zou zijn en Rutte is natuurlijk ook niet helemaal op z'n achterhoofd gevallen en zou nooit met Baudet in een coalitie stappen.

Kortom het gevaar dat Baudet MP zou kunnen worden was al geweken voordat hij zichzelf ten gronde richtte.

But keep dreaming boys (het zijn voornamelijk mannen die er zulke fantasietjes op na houden) and some girls, not gonna happen. Als in nooit. :)
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_206231507
Baudet als premier ?
Dat kan alleen als de Tweede Kamer dat wil.
En die wil dat natuurlijk niet, die wil niet dat Nederland de oorlog ingaat aan de zijde van Poetin.

Baudet juicht om die oorlog. Hij ziet dat als een strijd tegen de globalistische politici van oa Nederland en zijn kronkel is dat Poetin de oorlog moet winnen en dat is een zware slag voor de Nederlandse democratie.
pi_206231721
Voordeel is wel dat hij de Dodenherdenking niet meer mag overslaan
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 23:45:47 #78
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206231752
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Valt best mee eigenlijk. Kan je een voorbeeld geven?
Baudet heeft gewoon een andere ideologie en een ander beeld van Nederland en onze toekomst.
Hij is -net als ik overigens- tegen het globalisme. Evenals Wilders worden hun kansen ontnomen omdat ze veroordeeld worden door de media (trial by media). Iedereen gaat daar simplistisch in mee. Maar het is me al te vaak opgevallen dat mensen snel in schaamrood veranderen als je om een simpel voorbeeld vraagt om hun stelling te bekrachtigen.
Mensen die anti-Baudet zijn, hebben doorgaans geen mening omdat ze bang zijn door hun directe omgeving aangevallen te worden. Deugen is veilig. Je verantwoordelijkheid niet nemen is net zo veilig. Mensen napraten die het narratief van de meerderheid vormen is veilig. Ik heb een broertje dood aan mensen die alles op save spelen. Maar dat definieert immers ook Links wat mij betreft. Deugen voor een duppie.
Maar goed.. mensen staan blijkbaar liever met open armen een atoombom op te vangen, dan dat ze in verzet durven te treden.
Het slaat nergens op om tegen globalisering te zijn. Globalisering is een ontwikkeling die niet te stoppen is. Door ontwikkelingen in technologie en welvaart zijn we met elkaar verbonden. Denk aan het internet, vrijwel de hele wereld gebruikt het en is daarmee met elkaar verbonden. Hetzelfde geldt voor productie van goederen. Wij hebben als westerlingen weinig zin om bijvoorbeeld goedkope kleding te produceren dus dat importeren we dan.

Globalisme wordt door Baudet gebruikt als een soort complottheorie maar ook daarin is hij niet consistent, ik hoor hem nooit over onze smartphones en computers van het internet afhalen of weer fabrieken opzetten om prullen voor de Action te maken of alle grenzen van Nederland dicht te gooien en dus nooit meer op vakantie naar het buitenland te gaan. Dat zouden allemaal zaken zijn die je moet toepassen als je daadwerkelijk anti-globalisering bent, maar dan kan Baudet uiteraard ook niet meer spreken met zijn extreem-rechtse maatjes in het buitenland of zijn Amerikaanse complottheorien over kinderhandel naar de Nederlandse politiek brengen.
Sterker nog Baudet is zelf ook een globalist, gewoon even van de FvD website
quote:
We zijn voorstander van internationale handel. Van oudsher is Nederland een handelsnatie en het liefst drijven wij handel op een wijze die voor ons zo goedkoop en gemakkelijk mogelijk is.
nou super anti-globalistisch hoor handelen met de hele wereld. Ik hoor Baudet nooit over het aanpakken van grote bedrijven multinationale bedrijven als Google iets wat de EU nota bene wel probeert. Nee daar moeten we uit, laat die giga corporatisch maar bepalen wat goed is voor een Nederlander niet mee bemoeien :')

Het zal vast heel veilig voelen hoor iedereen gek verklaren en slaafs achter de grote leider aanlopen. Lekker deugen in je bubbel. Dan vervolgens proberen onzin te verkopen dat er mensen graag een atoombom op hun dak hebben buiten suicidale lui :') Op zich een mooi voorbeeld hoe de beweging een cult is, luisteren naar enige rede of kijken naar de realiteit is ondergeschikt aan fabeltjes geloven die totaal geen basis hebben in de realiteit of enige logica.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 00:30:54 #80
491163 Viesdik
pi_206232062
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Simpel: alle complotnonsens over WEF, over Kaag, over onderwerping van de gewone burger door de elite, over een deep state. En alles over dat letterlijk alle klimaatwetenschappers onzin zouden verkopen. Alles over dat er een omvolking aan de gang is in de EU. Past allemaal alleen bij volledig de weg kwijt zijn, of zoals de Volkskrant het mooi noemde: "een dolende ziel, vastgelopen in het duistere labyrint van zijn eigen hersenspinsels".

Het leuke is: hij geeft het zelf toe door letterlijk alle crises te zien als onderdeel van 'het Grote Project' (Baudet zei dat zelf tijdens de APB). Als je dat denkt, ben je gewoon eigenlijk eerder rijp voor een instelling dan voor de Tweede Kamer, daar kunnen we het toch gewoon allemaal gewoon over eens zijn.
Wat hij zegt vind je niet leuk om te horen, maar dat maakt het niet per se minder waar.
Het idee dat de regeringsleiders niet deugen en gevaarlijk zijn, is voor jou niets meer dan een principiële onwaarheid.
pi_206232609
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Valt best mee eigenlijk. Kan je een voorbeeld geven?
Baudet heeft gewoon een andere ideologie en een ander beeld van Nederland en onze toekomst.
Hij is -net als ik overigens- tegen het globalisme. Evenals Wilders worden hun kansen ontnomen omdat ze veroordeeld worden door de media (trial by media). Iedereen gaat daar simplistisch in mee. Maar het is me al te vaak opgevallen dat mensen snel in schaamrood veranderen als je om een simpel voorbeeld vraagt om hun stelling te bekrachtigen.
Mensen die anti-Baudet zijn, hebben doorgaans geen mening omdat ze bang zijn door hun directe omgeving aangevallen te worden. Deugen is veilig. Je verantwoordelijkheid niet nemen is net zo veilig. Mensen napraten die het narratief van de meerderheid vormen is veilig. Ik heb een broertje dood aan mensen die alles op save spelen. Maar dat definieert immers ook Links wat mij betreft. Deugen voor een duppie.
Maar goed.. mensen staan blijkbaar liever met open armen een atoombom op te vangen, dan dat ze in verzet durven te treden.
Jij vindt alle complotten die hij in de Tweede Kamer en op andere plekken staat te oreren geen voorbeelden?

Leuk trouwens dat je vindt dat ik een narratief volg van de meerderheid omdat dat veiliger is, terwijl je zelf Baudet’s narratief loopt te verkondigen. Flink wat boter op je hoofd.

Trouwens, heb je zelf meerdere betrouwbare en onafhankelijke bronnen die Baudets stellingen onderbouwen? Graag opstellen in rijtjes van drie.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:35:06 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206233120
Ah TS wil een vazalstaat van Poetin worden
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:19:42 #83
491163 Viesdik
pi_206233965
Het MKB wordt helemaal vernietigd en huishoudens het leven zuur gemaakt. We staan aan de vooravond van een nucleaire oorlog, en mensen proberen de wereld te redden door de aanval op Baudet te zetten vanwege conspiracy.
Als Baudet gevaarlijker is dan de verwoesting van Nederland, dan komt hij van goede huizen.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:42:29 #84
491163 Viesdik
pi_206234111
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Simpel: alle complotnonsens over WEF, over Kaag, over onderwerping van de gewone burger door de elite, over een deep state. En alles over dat letterlijk alle klimaatwetenschappers onzin zouden verkopen. Alles over dat er een omvolking aan de gang is in de EU. Past allemaal alleen bij volledig de weg kwijt zijn, of zoals de Volkskrant het mooi noemde: "een dolende ziel, vastgelopen in het duistere labyrint van zijn eigen hersenspinsels".

Het leuke is: hij geeft het zelf toe door letterlijk alle crises te zien als onderdeel van 'het Grote Project' (Baudet zei dat zelf tijdens de APB). Als je dat denkt, ben je gewoon eigenlijk eerder rijp voor een instelling dan voor de Tweede Kamer, daar kunnen we het toch gewoon allemaal gewoon over eens zijn.
Alles wat hij zegt, heeft gezegd en heeft voorspeld is waar en/of is waar gebleken en/of is uitgekomen.

Maar ik zie nog steeds geen voorbeelden.
Wat heeft hij over het WEF gezegd wat niet waar is? Wat heeft hij over Kaag gezegd wat niet waar is?
Doe iets beter je best zou ik zeggen.
pi_206234132
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:19 schreef Viesdik het volgende:
Het MKB wordt helemaal vernietigd en huishoudens het leven zuur gemaakt. We staan aan de vooravond van een nucleaire oorlog, en mensen proberen de wereld te redden door de aanval op Baudet te zetten vanwege conspiracy.
Baudet wil die nucleaire oorlog, hij moedigt Poetin aan. Als je iemand in Nederland een mogelijke oorlog wil verwijten, is dat Baudet. Maar goed, zo heet wordt het allemaal helemaal niet gegeten, Poetin gaat geen nucleaire wereldoorlog starten en ook de NAVO zal dat niet doen.

En dat MKB? Ja, daar moeten wat plannen voor komen en die komen er ook. Wellicht zijn wat zeer energie-intensieve bedrijven niet te redden, dat klopt. Maar daar moeten we ons ook de vraag stellen of we dat wel moeten willen. Waarom zouden er tomaten in Nederland moeten groeien of moeten er het hele jaar aardbeien zijn?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:46:13 #86
491163 Viesdik
pi_206234140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:45 schreef Hanca het volgende:

[..]
Baudet wil die nucleaire oorlog, hij moedigt Poetin aan.
Ik ben hier gestopt met lezen...
  User die altijd boos en kwaad is 2022 vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:49:21 #87
491163 Viesdik
pi_206234168
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:45 schreef Hanca het volgende:
Met alle respect.. Een discussie heeft met jou weinig zin.
Als je ná 2 jaar leugenbeleid nog steeds in staat ben de huidige koers met de huidige mensen te steunen. Dan zijn we snel klaar. Je leeft duidelijk in een anderr wereld dan ik
pi_206234174
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Alles wat hij zegt, heeft gezegd en heeft voorspeld is waar en/of is waar gebleken en/of is uitgekomen.

Maar ik zie nog steeds geen voorbeelden.
Wat heeft hij over het WEF gezegd wat niet waar is? Wat heeft hij over Kaag gezegd wat niet waar is?
Doe iets beter je best zou ik zeggen.
Waar heeft hij iets gezegd dat is uitgekomen? Letterlijk 0 voorbeelden. En waar hij iets heeft gezegd wat niet waar is, nou letterlijk elk woord in deze speech: https://fvd.nl/nieuws/de-(...)ontnomen-in-de-kamer

Vrij simpel en duidelijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206234250
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:49 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Met alle respect.. Een discussie heeft met jou weinig zin.
Als je ná 2 jaar leugenbeleid nog steeds in staat ben de huidige koers met de huidige mensen te steunen. Dan zijn we snel klaar. Je leeft duidelijk in een anderr wereld dan ik
Daar zeg je eindelijk een waar woord. Jij leeft blijkbaar net als Baudet in een verzonnen wereld die van onmogelijke complottheorieën aan elkaar hangt.

Lees anders dit draadje eens

twitter
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_206234720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:19 schreef Viesdik het volgende:
Het MKB wordt helemaal vernietigd en huishoudens het leven zuur gemaakt. We staan aan de vooravond van een nucleaire oorlog, en mensen proberen de wereld te redden door de aanval op Baudet te zetten vanwege conspiracy.
Als Baudet gevaarlijker is dan de verwoesting van Nederland, dan komt hij van goede huizen.
Ga je nog uitleggen hoe het benoemen van Baudet als premier gaat voorkomen dat wij niet in een mogelijke nucleaire oorlog terecht zouden komen? Je denkt dat we geen last hebben van kernaanvallen op België en Duitsland?
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:03:04 #91
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206234754
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:19 schreef Viesdik het volgende:
Het MKB wordt helemaal vernietigd en huishoudens het leven zuur gemaakt. We staan aan de vooravond van een nucleaire oorlog, en mensen proberen de wereld te redden door de aanval op Baudet te zetten vanwege conspiracy.
Als Baudet gevaarlijker is dan de verwoesting van Nederland, dan komt hij van goede huizen.
Vernietigd. :')
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:17:28 #92
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206234898
Beter dan nog een keer Rutte. En premiers zijn totaal machteloos. Niets is Rutte's schuld, dus prima manier om Tjerry onschadelijk te maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:35:38 #93
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206235126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:19 schreef Viesdik het volgende:
Het MKB wordt helemaal vernietigd en huishoudens het leven zuur gemaakt. We staan aan de vooravond van een nucleaire oorlog, en mensen proberen de wereld te redden door de aanval op Baudet te zetten vanwege conspiracy.
Als Baudet gevaarlijker is dan de verwoesting van Nederland, dan komt hij van goede huizen.
WE GAAN ER ALLEMAAL AAN!

Ga lekker naar buiten man, pannenkoek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')