De Tour is al een zekerheid zo te lezen, wordt weer een vol programma. Ga er vanuit dat ie ook gaat mountainbiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk krijgen we geen nieuwe TomDum zo. Beter dat hij even een break neemt denk ik.
Mathieu trekt mijn inziens nu de verkeerde conclusie. Hij heeft de afgelopen twee en en halve maand nauwelijks gekoerst. Als hij zich niet wil opbranden, dan moet hij gewoon de Tour uit zijn gedachten zetten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:43 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk krijgen we geen nieuwe TomDum zo. Beter dat hij even een break neemt denk ik.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:12 schreef Columbiafan het volgende:
Sainbayar op weg naar een profcontract?
Edoch, met een beter vlaggetje achter zijn naam had hij met deze resultaten allang ergens een kans gekregen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:38 schreef wimderon het volgende:
Als je Niklas Eg voor weet te blijven ben je 'n grote.
Het was een typische Delko-aanwinst geweestquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Edoch, met een beter vlaggetje achter zijn naam had hij met deze resultaten allang ergens een kans gekregen.
Ze gaan 'm nog wat ophogen voor de klimgeiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
De finish van het EK volgend jaar ligt op de VAM-berg en schijnbaar gaan ze door heel Drenthe, dus dan kom je met een half peloton aan de VAM-berg. Wat een chaos gaat dat geven.
Met zijn basisvorm zit het wel goed, als ik over zijn wattages lees in "In de leiderstrui'.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu moet heel snel stoppen met die mensonterende Tour, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Dybbers 👌🏻💪🏻💪🏻💪🏻quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dyball was er dichtbij tussen de WT-renners.
@:Mani89
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |