Dat is altijd lekker, welke parfum gebruik je?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Haahhahahaha misschien toch een streepje
Ik heb trouwens best lekkere parfum op hoor
Ze gelijk de APV erin dan. Zijn we daar ook weer van af.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat de COS -zoveel mogelijk- slowchat vrij kan zijn.
Wees lief voor elkaar
Nu komt het gęnante antwoord...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker, welke parfum gebruik je?
Jij doet niks fout.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is de verwarring over wat in welk topic door mijn domme grapjes ontstaan, sorry Mods! Het was niet mijn bedoeling.
Komt echt niet door jou hoor Childquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is de verwarring over wat in welk topic door mijn domme grapjes ontstaan, sorry Mods! Het was niet mijn bedoeling.
Ik ben weer de lul.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt echt niet door jou hoor Child
Ik zei ook gekscherend dat hier beter de cos kon komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig
Ik maakte een dom grapje erover
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zei ook gekscherend dat hier beter de cos kon komen.
Zo zie je maar weer, alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden![]()
Wat ga je morgen allemaal doen dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn dagplanning aangepakt, want morgen wordt belachelijk druk: Dekentje, laptop en niks
Hardenberg beurs. En daarna eten bij een vriendin en dan terug naar Groningenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je morgen allemaal doen dan?
Ik moet morgen weer naar Enschede ben zo klaar met dat geklep
Lekker blootquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik krijg het knoopje van m’n blouse achter in m’n nek niet dicht![]()
![]()
Kudt knoopjes ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik krijg het knoopje van m’n blouse achter in m’n nek niet dicht![]()
![]()
O das gezelligquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hardenberg beurs. En daarna eten bij een vriendin en dan terug naar Groningen
Ja dat welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |