Ik zou het mijn kind niet aandoen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb ook wel bier in mijn haar gehad, als versteviger, en dan met van die schuimrubber rollers. maar daar kon ik ook niet echt mee slapen.
Het was alleen op zon en feestdagen dat ik krullen aangemeten kreeg
Oh dat gaat lekker ruiken...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb ook wel bier in mijn haar gehad, als versteviger, en dan met van die schuimrubber rollers. maar daar kon ik ook niet echt mee slapen.
Het was alleen op zon en feestdagen dat ik krullen aangemeten kreeg
ik heb het ook mijn dochter niet aangedaan. Die heeft het hele dikke haar van haar vader....met slag erin.quote:
Ik heb nichtjes (tweeling) die kwamen voor oorbellen. Ze waren 10 ofzo. Alle twee liepen jankend met één oorbel de winkel uit. Ze kregen jaren later een meisje en in twee maanden hadden die oorbellen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het ook mijn dochter niet aangedaan. Die heeft het hele dikke haar van haar vader....met slag erin.
Ik heb en had dus heel glad en dun peenhaar
Glad haar kan juist heel mooi zijn. Maar heel gek is dat. Mensen met natuurlijke krullen willen vaak glad haar en mensen met glad haar willen liever krullenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb het ook mijn dochter niet aangedaan. Die heeft het hele dikke haar van haar vader....met slag erin.
Ik heb en had dus heel glad en dun peenhaar
Gras bij de buren is altijd groener.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Glad haar kan juist heel mooi zijn. Maar heel gek is dat. Mensen met natuurlijke krullen willen vaak glad haar en mensen met glad haar willen liever krullen
Je hebt mooi glad haar en je hebt heel dun peenhaar, zoals het mijnequote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Glad haar kan juist heel mooi zijn. Maar heel gek is dat. Mensen met natuurlijke krullen willen vaak glad haar en mensen met glad haar willen liever krullen
Dit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nichtjes (tweeling) die kwamen voor oorbellen. Ze waren 10 ofzo. Alle twee liepen jankend met één oorbel de winkel uit. Ze kregen jaren later een meisje en in twee maanden hadden die oorbellen.Het is geen pop
Het is fijn om dankbaar te zijn. Kale kop is soms wel okquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gras bij de buren is altijd groener.
Ik ben blij met mijn haar. In de kliniek maakte iemand eens een compliment over mijn haar, dus ik zei "dank je wel! Dat vind ik ook" (jaja arrogant, maar ze overviel me) kreeg ik terug "Nee, jij moet stijl haar willen, want dat willen mensen met krullen altijd"
suikerwaterquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt mooi glad haar en je hebt heel dun peenhaar, zoals het mijne![]()
Ik hoef nu ook geen krullen meer hoor, heb me er al heel lang bij neergelegd.
Dat vergeten mensen snel.... Kinderen zijn mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nichtjes (tweeling) die kwamen voor oorbellen. Ze waren 10 ofzo. Alle twee liepen jankend met één oorbel de winkel uit. Ze kregen jaren later een meisje en in twee maanden hadden die oorbellen.Het is geen pop
Ik wilde vroeger graag zwart, stijl haar. En ik heb regelmatig geprobeerd om eens een kleurtje te laten doen, maar het staat me niet, dus nu maar gewoon het blonde.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt mooi glad haar en je hebt heel dun peenhaar, zoals het mijne![]()
Ik hoef nu ook geen krullen meer hoor, heb me er al heel lang bij neergelegd.
Mijn vader was juwelier. Die weigerde altijd babies en jonge kinderen voor oorbellen. Als ze het zelf willen is het okquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vergeten mensen snel.... Kinderen zijn mensen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was juwelier. Die weigerde altijd babies en jonge kinderen voor oorbellen. Als ze het zelf willen is het ok
Daar zat ik net aan te denken. Dat heb je een paar jaar geleden eens verteld en dat is me bijgebleven. Principieel van je pap, want het was toch zijn inkomen. Klasse.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader was juwelier. Die weigerde altijd babies en jonge kinderen voor oorbellen. Als ze het zelf willen is het ok
Nou ik ben het met hem eensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken. Dat heb je een paar jaar geleden eens verteld en dat is me bijgebleven. Principieel van je pap, want het was toch zijn inkomen. Klasse.
Gatsie wat naarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Tijd terug was ik dus in een sieradenwinkel, kind was volgens mij net 1.. gierde het gewoon uit, ben snel de winkel uitgelopen
Mwa sommige culturen is het vrij snel al oorbellen, snapt dat niet zodra kind het zelf wil dan kan het ook lijkt mijquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie wat naar
En waarom, ze kan nog d'r hele leven groot zijn
Überhaupt pijn voor schoonheid...
Kloptquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa sommige culturen is het vrij snel al oorbellen, snapt dat niet zodra kind het zelf wil dan kan het ook lijkt mij
Heb ik soms ook als ik mijn wenkbrauwen laat doenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
maar ik dacht sowieso aan beauty = pain
Ik heb twee ringen en 3 van die pin oorbellen. Soms heb ik er last vanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
maar ik dacht sowieso aan beauty = pain
Joh !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik soms ook als ik mijn wenkbrauwen laat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |