Ja dat zei mijn moeder vaak. Die draaide me in mijn (lang) haar stukken laken zodat ik pijpen krullen had. Dat deed fucking zeer en ik sliep niet met die zooi op mijn hoofdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet zeuren en lopen dusWie mooi wil zijn...
Ow auw dat is naarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn moeder vaak. Die draaide me in mijn (lang) haar stukken laken zodat ik pijpen krullen had. Dat deed fucking zeer en ik sliep niet met die zooi op mijn hoofd
een soort Nellie uit "little house on the prairie"quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn moeder vaak. Die draaide me in mijn (lang) haar stukken laken zodat ik pijpen krullen had. Dat deed fucking zeer en ik sliep niet met die zooi op mijn hoofd
Mijn oma had het weleens over papilotjes. Dat scheen in haar jeugd de mode te zijn geweest. Ook om krullen mee te maken geloof ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:27 schreef Verida het volgende:
[..]
een soort Nellie uit "little house on the prairie"
Dat is het woord idd. Papijotjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn oma had het weleens over papilotjes. Dat scheen in haar jeugd de mode te zijn geweest. Ook om krullen mee te maken geloof ik.
Nou dat dus. Maar een tondeuse is weer een ander uiterstequote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
In groep drie had mijn moeder een tondeuse over mijn kop gehaald omdat ik moeilijk deed over kammen.
Ik denk toch dat ik dat liever heb
Kinderen zijn geen poppen
Wat ergquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
In groep drie had mijn moeder een tondeuse over mijn kop gehaald omdat ik moeilijk deed over kammen.
Ik denk toch dat ik dat liever heb
Kinderen zijn geen poppen
En er ging suikerwater inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn oma had het weleens over papilotjes. Dat scheen in haar jeugd de mode te zijn geweest. Ook om krullen mee te maken geloof ik.
Soms denk je aan mishandelingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was niet erg enthousiast. Ik had en heb nogal dik haar met slag dat altijd in de knoop gaat als het langer is. Dus ja dat was auw&stom. Dus ineens millimeter gebeuren
Heb je nu wel je bosquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was niet erg enthousiast. Ik had en heb nogal dik haar met slag dat altijd in de knoop gaat als het langer is. Dus ja dat was auw&stom. Dus ineens millimeter gebeuren
ik vind dit best wel erg.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb ook wel bier in mijn haar gehad, als versteviger, en dan met van die schuimrubber rollers. maar daar kon ik ook niet echt mee slapen.quote:
Als je het zelf maar kanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was kort, maar ik laat het weer groeien. Wisselt om de paar jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |