Vond hem wel goed bedachtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja en ik moet nu op zulke dingen springen. Zulke grapjes komen in mijn hoofd altijd erg goed over
Ik heb ANWB schoenen gekocht. En eerlijk ze lopen prima. Fucking lelijk maar goed. Je kan niet op Laboutins een wandeling makenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt had eerst anderen gekocht, maar die heb ik maar omgeruild voor die ik nu heb
Is mij nog niet opgevallen eigenlijk.. maar vind het niet erg als ik verbeterd wordquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf veel fouten maak, zit er een taalnazi in mij verborgen
Daar gaat wel om ja, dat ze fijn zitten tijdens het wandelen.. wil zelf ook nog goeie wandelen schoenen..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ANWB schoenen gekocht. En eerlijk ze lopen prima. Fucking lelijk maar goed. Je kan niet op Laboutins een wandeling maken
Zo erg ben ik weer net nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is mij nog niet opgevallen eigenlijk.. maar vind het niet erg als ik verbeterd word
Ja prima schoenen (om te lopen)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar gaat wel om ja, dat ze fijn zitten tijdens het wandelen.. wil zelf ook nog goeie wandelen schoenen..
Hakken zijn echt niks meer voor mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar gaat wel om ja, dat ze fijn zitten tijdens het wandelen.. wil zelf ook nog goeie wandelen schoenen..
Heb die nooit gedragen..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hakken zijn echt niks meer voor mij.
Moet kunnen hoor. Ff lachen is fijn en kan soms helpen in moeilijke tijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om een plaaggrapje te maken
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet kunnen hoor. Ff lachen is fijn en kan soms helpen in moeilijke tijden.
Ik wel hoog en ik ben al wat lang.quote:
Laboutins zijn alleen goed om mee naar de bar te lopen om een drankje te bestellen. Verder zijn het martelwerktuigen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ANWB schoenen gekocht. En eerlijk ze lopen prima. Fucking lelijk maar goed. Je kan niet op Laboutins een wandeling maken
2 meter en hoger volgens fokkersquote:
Mwa dat geloof ik nietquote:
Zit schoenenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laboutins zijn alleen goed om mee naar de bar te lopen om een drankje te bestellen. Verder zijn het martelwerktuigen.
1.80 klopt wel.quote:
Niet zeuren en lopen dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laboutins zijn alleen goed om mee naar de bar te lopen om een drankje te bestellen. Verder zijn het martelwerktuigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |