Beetje lopen elke dag, ik ben vleesloos 5 dagen. Daar kan ik het wel mee.quote:
Nice! Nieuwe schoenen is altijd even wennenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Goed idee voor morgen, mijn nieuwe schoenen inlopen
Klopt had eerst anderen gekocht, maar die heb ik maar omgeruild voor die ik nu hebquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nice! Nieuwe schoenen is altijd even wennen
Ik heb de neiging om een plaaggrapje te makenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klopt had eerst anderen gekocht, maar die heb ik maar omgeruild voor die ik nu heb
Ga je gang maar hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om een plaaggrapje te maken
Vrijwilligquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, je zegt anderen gekocht te hebben; was dat vrijwillig of slavernij?
Huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, dat iemand zich vrijwillig laat verkopen maakt het niet beter
Echt, misschien omdat je nogal veel op je bordje hebt momenteel? Xquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik het bij brood hou vandaag. Mijn energie level is heel laag momenteel. Ken ik niet zo vanmijzelf
Hey Lavenderr. Ja ik denk het ook. Maar heb tussen de middag snel even wat spinazie met ei geroerbakt simpel snel en gezond.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, misschien omdat je nogal veel op je bordje hebt momenteel? X
Extreem veel zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt, misschien omdat je nogal veel op je bordje hebt momenteel? X
Ah zo haha..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Andere gaat over spullen
Anderen gaat over mensen
Sorry
Had niet eens door dat ik anderen had getypt..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Extreem flauw plaaggrapje dus
Gelijk heb je. Scheelt je een klein vermogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
NeeKan het thuis ook wel
Hahahaha ja en ik moet nu op zulke dingen springen. Zulke grapjes komen in mijn hoofd altijd erg goed overquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had niet eens door dat ik anderen had getypt..
Jepquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Scheelt je een klein vermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |