Nein, doe dan maar tennisquote:
Was je een beetje moe?quote:
Ik heb altijd wel moeite met wakker blijven in de middag. Druk hoofd. Meestal komt het wel goed met koffie, maar vandaag nietquote:
Ah, dan maar lekker een tukkie doen in de middagquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel moeite met wakker blijven in de middag. Druk hoofd. Meestal komt het wel goed met koffie, maar vandaag niet
Ja ik probeer het wel af te leren hoor, ging de hele week goed, alleen nu eventjes niet. Weet waardoor, dus geen probleemquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dan maar lekker een tukkie doen in de middag
Nou is prima toch.. als je echt moe bent en je hebt even een nodig om te slapen dan gewoon slapen..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik probeer het wel af te leren hoor, ging de hele week goed, alleen nu eventjes niet. Weet waardoor, dus geen probleem
Op den duur ga je slapen en je moe voelen uit gewoonte. Als ik gewoon bezig blijf, word ik minder moe. Alleen vandaag lui en dan is het moeilijk om geen dutje te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou is prima toch.. als je echt moe bent en je hebt even een nodig om te slapen dan gewoon slapen..
Als ik op de bank ga liggen met een boek of tablet, dut is soms ook inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op den duur ga je slapen en je moe voelen uit gewoonte. Als ik gewoon bezig blijf, word ik minder moe. Alleen vandaag lui en dan is het moeilijk om geen dutje te doen
Heerlijk!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik op de bank ga liggen met een boek of tablet, dut is soms ook in
Lekker of niet lekker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:46 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar die geur in huis is echt erg.
Hey Mario 😘quote:
Ga je je opgeven voor een tv programma?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Berend is mijn motivatie nu. Hij is 18kg kwijt, dan kan ik het ook! Schouders eronder en gaan. Wouw wat een motivatie heb ik ineens
Neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je je opgeven voor een tv programma?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga ik een boek over een piratendochter lezen of van Kluun? Kan niet kiezen
Ja dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
NeeKan het thuis ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |