Lekker!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag toch ik heb ondertussen wat spinazie met ei geroerbaktmakkelijk en toch gezond
Heb het al op en de afwas alweer gedaanquote:
Oef wat een klus, verhuizing oid?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
Zo werklui![]()
Hopelijk na 4 jaar klaar met uit-, en inruimen van kamers en andere ruimtes
Zo kan mij voorstellen dat je er klaar mee bentquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:05 schreef Ebinas het volgende:
Zo werklui![]()
Hopelijk na 4 jaar klaar met uit-, en inruimen van kamers en andere ruimtes
Af en aan lekkages.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef wat een klus, verhuizing oid?
Oh shoot, ik duim dat het klaar is nuquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Af en aan lekkages.
Het pand is niet eens heel oud, maar heel slecht gebouwd en afgewerkt.
Nou Dot ik weet niet hoe lang geleden ik jou en Gizzz vertelde dat mijn badkamer moest gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent
Is het naar je zin geworden?
Dat is zeker al een hele tijd geleden. Soms van je dan van het ene in het andere. Maar wel fijn dat het nu allemaal klaar is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou Dot ik weet niet hoe lang geleden ik jou en Gizzz vertelde dat mijn badkamer moest gebeuren.
Das kweet niet hoe lang geleden.
Vandaag het laatste kitrandje afgewerkt.
Restantje wc lekkages zijn nu afgehandeld.
En er kwam spontaan een stuk uit een dragende muur zetten.
Dat bleek godzijdank geen vocht
Nou volgend jaar komt er definitief herstel aan de buitengevels.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shoot, ik duim dat het klaar is nu
Mijn individuele dingen wel gelukkigquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker al een hele tijd geleden. Soms van je dan van het ene in het andere. Maar wel fijn dat het nu allemaal klaar is.
O zo herkenbaar. Echt een drama als je niet goed kan, des te blijer ben je dat het klaar is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mijn individuele dingen wel gelukkig![]()
Maar was zo zat van telkens in en uitruimen en schoonmaken.
En je weet bij mij gaat dat niet zo gemakkelijk.
En de huishoudelijke hulp is ook 3x niets op het moment #geenpersoneel
Het is goed dat er regelgeving is voor wat betreft de dieren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een ellende...
Hier balen de mensen met de koophuizen ivm de mussen onder de spannen. Dat is niks vergeleken met jouw verhaal
Mee eensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is goed dat er regelgeving is voor wat betreft de dieren.
Maar het veroorzaakt ook veel ellende voor huiseigenaren doordat je soms moet uitstellen
Oh zo herkenbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo herkenbaar. Echt een drama als je niet goed kan, des te blijer ben je dat het klaar is.
Ze hebben hier de hele binnen gevels opnieuw moeten isoleren omdat dat fout is gegaan en inderdaad ook geen hulp op dat moment gelopen maanden meer zonder dan met hulp
Ja lekker he als alles weer klaar en schoon isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh zo herkenbaar.
Weet dat ze idd bij jou ook nog bezig waren.
En ook een tijd lang.
Maar gelukkig aan alles komt een eind.
En dan ben je weer even zooooooooooooo tevree
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:34 schreef DrDarwin het volgende:
Om jullie in de SC maar even lekker te maken.
Uitgebakken Spekjes.
Zoete uienringen meebakken.
Aardappel in kleine stukjes erbij en meebakken.
Peper en Chilipoeder erbij, goed doorroeren en even laten inwerken.
En dan een hele schep mosterd erbij, goed doorroeren, en daarna nog een klein blikje chili bonen met saus er doorheen.
Even doorkoken, niet droog laten worden.
Hele handel in een ovenschaal en straks op 180 graden in de oven voor ongeveer 40 minuten.
Klacht: het ruikt veel te lekker
Mooi zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |