Moet wel zeggen dat ik er goed uit zie vandaagquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik krijg het knoopje van m’n blouse achter in m’n nek niet dicht![]()
![]()
Volgens mij altijd wel. Lieve mensen zijn sowieso mooie mensenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik er goed uit zie vandaag
Dit is pas liefquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij altijd wel. Lieve mensen zijn sowieso mooie mensen
Lastig als je geen elastieke armen hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik sta echt al 15 minuten te kutten. Dadelijk ga ik nog zweten en moet ik weer wat anders aan
1,80 voor een pak koffie, waar haal je die koffie dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over de koffie, zij doen een dag met een duur pak. Ik doe gemakkelijk twee of drie weken met een pak koffie van 1,80¤ geloof ik. Ze zijn mal daar
En ik drink drie mokken op een dag.
Koffie, ik ga zetten
Jij bent pas lief.quote:
Picnicquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1,80 voor een pak koffie, waar haal je die koffie dan?
Dat is wel super goedkoop, wij hebben hier geen picknickquote:
Voor 35¤ kun je anderhalf week gezond etenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel super goedkoop, wij hebben hier geen picknick
Lidl is ook niet meer zo goedkoop er komen daar steeds meer merkartikelenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor 35¤ kun je anderhalf week gezond etendus ik ben er wel blij mee. Beetje handig boodschappen doen. Ik heb een experiment gedaan bij de Lidl ben ik precies evenveel kwijt
Klopt, valt me ook op. ALleen we hebben hier enkel een AH en Jumbo. En die zijn beide reteduur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lidl is ook niet meer zo goedkoop er komen daar steeds meer merkartikelen
Groot gelijk heb je.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, valt me ook op. ALleen we hebben hier enkel een AH en Jumbo. En die zijn beide reteduur.
En ik trek de winkel amper, de hele dag bijkomen, dus ik laat Picnic lekker bezorgen
Oh ja, dat is wel praktisch! Hier is tien minuten fietsen een andere kant op voor alles. Dus dichtbij, maar ik ben een luiwammesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je.
We hebben hier de AH en de lidl, beide zo dichtbij als ik naar links kijk zie ik de kantine van AH als ik rechts kijk kon ik voor er huizen gebouwd werden de zijkant van de lidl zien
IK ben ook een luiwammes hoor, verplaats mij in een scootmobiel hoef alleen maar 1 vinger te gebruiken om vooruit te komenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel praktisch! Hier is tien minuten fietsen een andere kant op voor alles. Dus dichtbij, maar ik ben een luiwammes
Dat is net even wat anders lieverdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben ook een luiwammes hoor, verplaats mij in een scootmobiel hoef alleen maar 1 vinger te gebruiken om vooruit te komen
Lekker hoeft niet altijd duur te zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu komt het gênante antwoord...
Ik vind het erg lekker...
het is erg goedkoop...
CapriSun van de Primark
quote:
True, vind ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoeft niet altijd duur te zijn
Ik maak er geen drama van hoor. Het is nu eenmaal niet anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is net even wat anders lieverdIk ben fysiek helemaal prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |