abonnement Unibet Coolblue
pi_206224655
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Heb jij een harde bron waarin duidelijk te zien is dat het wanhopige roomblanke Neerlandschgeboorne bijstandsmoeders zijn die zakkenrollen?

Of is dat een zielig verhaaltje wat je nu even hebt verzonnen om je zwakke ongefundeerde punt kracht te geven.
De bron is het aangehaalde artikel wat zegt dat 49% van de zakkenrollers vreemdelingen zijn.

Die 51% zijn dus andere kansarme mensen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 6 oktober 2022 @ 13:55:53 #27
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_206224709
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:48 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
De bron is het aangehaalde artikel wat zegt dat 49% van de zakkenrollers vreemdelingen zijn.

Die 51% zijn dus andere kansarme mensen.
Nee. Die laatste conclusie van je klopt niet en je verdere conclusies ook niet.

1. Je mist de informatie of er in de groep niet-vreemdelingen een toename is. Want het zou kunnen dat er in Amsterdam bijvoorbeeld een vaste groep straatcriminelen is.. al jaren.. ongeacht sociaal economische toestanden en dat deze groep statisch is gebleven. Ongeveer dezelfde mensen plegen ongeveer dezelfde misdaden.

2. Dat die groep niet-vreemdelingen dus per se wanhopige bijstandsmoeders zijn moet je nog bewijzen. Dat iemand niet een vreemdeling is betekent niet per se dat die persoon dus een wanhopige is.

Je zal arbeid moeten verrichten. Het enige wat we nu weten is dat.. ~50% van de criminelen vreemdelingen zijn die hier misbruik maken van onze gastvrijheid terwijl ze niet 50% van de nederlandse bevolking presenteren.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_206224777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 12:43 schreef Stoney3K het volgende:
Vertaling: Mensen die niks hebben en geen kansen krijgen vergrijpen zich aan kruimeldiefstal, drugshandel en andere criminaliteit.

Schokkend.
Laat ik het even corrigeren:

Vertaling: Mensen die niks hebben en geen kansen krijgen in hun thuisland vergrijpen zich aan kruimeldiefstal, drugshandel en andere criminaliteit in Nederland.
pi_206224779
wat een tuig, die helft echte nederlanders
pi_206224875
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:05 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Laat ik het even corrigeren:

Vertaling: Mensen die niks hebben en geen kansen krijgen in hun thuisland vergrijpen zich aan kruimeldiefstal, drugshandel en andere criminaliteit in Nederland.
Dus... is het probleem dan dat het vreemdelingen zijn die hier gaan jatten omdat er in hun thuisland niets te halen valt, of dat ze niet willen werken omdat criminaliteit blijkbaar meer oplevert dan de kutbaantjes die ze kunnen krijgen (of juist niet omdat ze als asielzoeker niet mogen werken)?

Het is niet alsof je als 'beroepscrimineel' op je krent zit om van geld te genieten, of dat je dat beroep bewust kiest omdat je dat zo graag wil. Boeven die boeven zijn puur omdat ze slecht zijn vind je alleen in strips, normale mensen hebben een reden om slechte dingen te doen, vaak omdat de goeierik uithangen te weinig oplevert.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_206225009
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:05 schreef pokkerdepok het volgende:
wat een tuig, die helft echte nederlanders
"Nederlanders"
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 6 oktober 2022 @ 14:35:44 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206225011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:05 schreef pokkerdepok het volgende:
wat een tuig, die helft echte nederlanders
Het artikel zegt weinig over de andere helft, anders dan dit geen "vreemdelingen" zijn. Volgens mij betekent dit dat het mensen zijn met de Nederlandse nationaliteit zijn, maar verder weten we weinig over ze, kan zijn autochtoon, allochtoon, geharde beroeps-/draaideur crimineel, wanhopige bijstandsmoeder, etc.

Ik snap alleen jouw selectieve opmerking niet. Vanwaar de focus op alleen de helft met Nederlandse nationaliteit?
Ik hoop dat je begrijpt dat de focus op de "vreemdelingen" voornamelijk betrekking heeft op het feit dat een groot deel van deze groep hier niet eens hoort te zijn. Ze hebben geen verblijfsvergunning toegewezen gekregen en zouden dus eigenlijk het land moeten verlaten. Dit is criminaliteit vanuit mensen die hier dus niet eens mogen verblijven.

De andere helft dient natuurlijk ook aangepakt te worden, maar dat is een stuk complexer.
Krekker is de bom!
  donderdag 6 oktober 2022 @ 14:37:47 #33
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206225039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef franske19 het volgende:

[..]
"Nederlanders"
Net zo triest als de opmerking waar je op reageert. Wil je er een allochtonen zijn slecht en autochtonen zijn goed-verhaal van maken, ga je gang. Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon proberen over de daadwerkelijke problematiek te discussiëren.
Krekker is de bom!
  Redactie Sport donderdag 6 oktober 2022 @ 14:38:43 #34
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206225048
Zouden er veel veiligelanders tussen zitten? #dtv
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206225109
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:37 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Net zo triest als de opmerking waar je op reageert. Wil je er een allochtonen zijn slecht en autochtonen zijn goed-verhaal van maken, ga je gang. Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon proberen over de daadwerkelijke problematiek te discussiëren.
Je ziet even over het hoofd dat we hier op FOK! zitten.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_206225319
Is “doelgroepenteam” het nieuwe eufemisme voor etnisch profileren?
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_206225349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:11 schreef Akkerdjie het volgende:
Is “doelgroepenteam” het nieuwe eufemisme voor etnisch profileren?
Dat is een prima inclusieve benaming inderdaad. Waar zouden we toch zijn zonder dit postmodernistische geneuzel.
pi_206225559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef franske19 het volgende:

[..]
"Nederlanders"
nederlanders
pi_206225575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Het artikel zegt weinig over de andere helft, anders dan dit geen "vreemdelingen" zijn. Volgens mij betekent dit dat het mensen zijn met de Nederlandse nationaliteit zijn, maar verder weten we weinig over ze, kan zijn autochtoon, allochtoon, geharde beroeps-/draaideur crimineel, wanhopige bijstandsmoeder, etc.

Ik snap alleen jouw selectieve opmerking niet. Vanwaar de focus op alleen de helft met Nederlandse nationaliteit?
Ik hoop dat je begrijpt dat de focus op de "vreemdelingen" voornamelijk betrekking heeft op het feit dat een groot deel van deze groep hier niet eens hoort te zijn. Ze hebben geen verblijfsvergunning toegewezen gekregen en zouden dus eigenlijk het land moeten verlaten. Dit is criminaliteit vanuit mensen die hier dus niet eens mogen verblijven.

De andere helft dient natuurlijk ook aangepakt te worden, maar dat is een stuk complexer.
ik benadruk gewoon even dat de andere helft dus niet bij die groep hoort. hje kijkt naar jhet probleem, dus dan moet je alles analysen.
pi_206225601
Water is nat.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206225642
Sterker nog, ik ken ze allemaal niet.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 15:56:14 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_206225671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:11 schreef Akkerdjie het volgende:
Is “doelgroepenteam” het nieuwe eufemisme voor etnisch profileren?
Vroeger had iemand nog gezellig ouderwets een hekel aan buitenlanders.

Nu heb je gewoon post-modernistisch negatieve bedenkingen bij doelgroepen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_206225677
De ene helft is vreemdeling en de andere helft is allochtoon?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206225768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 13:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Begin eens met onderdak, eten en water...

En als je het artikel gelezen had kon je ook zien dat het niet alleen om vreemdelingen ging maar ook om andere kwetsbare groepen zoals mensen met schulden of mensen met een beperking.

Maar tuurlijk, iedereen over de grens heen tiefen alsof het vuilnis is zodat je zelf meer hebt is wel een stukje makkelijker.
Ze moeten maar eens leren om hun eigen broek op te houden, zonder criminele daden te plegen op zwakkeren..
pi_206225818
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Vroeger had iemand nog gezellig ouderwets een hekel aan buitenlanders.

Nu heb je gewoon post-modernistisch negatieve bedenkingen bij doelgroepen.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 16:20:43 #46
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_206225876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 15:45 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ik benadruk gewoon even dat de andere helft dus niet bij die groep hoort.
Nee dat is niet wat je deed. Je veroordeelde selectief de ene helft, terwijl je dat niet doet m.b.t. de andere helft

quote:
hje kijkt naar jhet probleem, dus dan moet je alles analysen.
Onjuist. Een probleem kun je ook in stukken delen. En/of in geval van meerdere problemen, kun je ook eerst focussen op dat probleem (of deelprobleem) dat je het meest effectief zou kunnen oplossen.
Krekker is de bom!
pi_206226464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 16:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Nee dat is niet wat je deed. Je veroordeelde selectief de ene helft, terwijl je dat niet doet m.b.t. de andere helft
[..]
quote:
in de context van dit topic, deed ik dat zeker wel.
quote:
Onjuist. Een probleem kun je ook in stukken delen. En/of in geval van meerdere problemen, kun je ook eerst focussen op dat probleem (of deelprobleem) dat je het meest effectief zou kunnen oplossen.
t lijkt alleen al snel op buitenlandertje pesten.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 19:54:57 #48
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206228191


Zo lang illegaliteit niet strafbaar is , blijft het dweilen met de kraan open.
Ze worden opgepakt , volgende dag lopen ze weer buiten en gaan weer verder met waar ze gebleven waren , politie staat machteloos.
Ik ben inmiddels overleden
pi_206228318
Hoe leefbaar is dit land nog als over een aantal decennia Nederland uit ongeveer de helft van dit soort volk bestaat? Hoe kun je een land zo moedwillig laten aftakelen vraag ik mij af, waarom moet die demografische verandering toch plaatsvinden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206228447
Ik ben die lui zo kotsbui.
Vanavond in de supermarkt ben ik nog een Marokkaanse dealer tegengekomen die hij de kassa terloops aangaf zéér trots te zijn op zijn "beroep".
Alsjeblieft rot op met dat smerige rottuig.

En nee,ik ben geen PVV/FvD stemmer, dat blijf ik herhalen
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')