Ah ja, dan heb ik er een beeld bij jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De intimiteit die ik nodig heb is een knuffel van een goede vriendin. Daar houdt het op. Drie sociale zoenen vind ik eigenlijk al te intiem.
Seksuele gevoelens ken ik gewoon niet. Ik heb in het verleden wel seks en partners gehad, maar dat vond ik niks. In het beste geval saai, wat je voor een ander doet.
Ja gelukkig zijn ze niet heel duur, maar zonde is het wel en een beetje dom van mezelf, ik had het neer moeten leggen. Ik neem ook de grootstequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen! Hoe groot doek neem jij? Ik denk de grootste
Heb je dat altijd al gehad?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap seks serieus niet![]()
En ben aromantisch
Dus lekker saai. Bewust vrijgezel (denk dat het in theorie best mogelijk is om een relatie te krijgen) en geen gefrummel aan mijn lijf meer
Heerlijk rustig zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah ja, dan heb ik er een beeld bij ja![]()
Lijkt me ergens wel lekker rustigik heb juist een hoog libido en dat is soms echt een kwelling
Oeh! leuk!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn ze niet heel duur, maar zonde is het wel en een beetje dom van mezelf, ik had het neer moeten leggen. Ik neem ook de grootste
Leuk! Dan kan je alvast een beetje kijken hoe je het wil hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh! leuk!
Wacht eens even, ik heb een rond doet en een groot, normaal doek liggen
Ik ga ze zo eens bekijken en erbij pakken
Je het me echt leuke inspiratie gegeven!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Dan kan je alvast een beetje kijken hoe je het wil hebben
Is zo SC toch nog ergens goed voor of nietquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je het me echt leuke inspiratie gegeven!
Wist je dat ook direct van jezelf of was het een zoektocht ?quote:
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je het me echt leuke inspiratie gegeven!
Dit had prima in de COS gekund hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is zo SC toch nog ergens goed voor of niet
Ik doe het even in de PM, goed?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wist je dat ook direct van jezelf of was het een zoektocht ?
Als ik teveel vragen stel moet je het zeggen. Maar ik vind dit soort dingen zo enorm interessant altijd
Jij wil echt straf hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit had prima in de COS gekund hoor
Ik vertel het hier gewoon,Heb er niet veel mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe het even in de PM, goed?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit had prima in de COS gekund hoor
Ze solliciteert er wel naar hequote:
Beetje welquote:
Heb jij niets met seks en aanraken?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vertel het hier gewoon,Heb er niet veel mee.
Vertel maar danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vertel het hier gewoon,Heb er niet veel mee.
Zal eens over een gepaste straf gaan nadenkenquote:
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij niets met seks en aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |