Nee natuurlijk niet, dat vind ik juist leuk en ben benieuwd naar je resultaat tegen die tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo vet! Vind je het erg als ik je idee jat?
Mooi Childquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is de paus katholiekJa ik ben extreem verslaafd aan haken. Jij ook een verslaving aan garens?
Ik ben inmiddels een stuk verder, maar met dit bezig
[ afbeelding ]
Ik koop volgende week vrijdag een doek bij de action en begin geef die een pastelkleur, anders valt het weg op mijn witte muren, en ga dan bloemen hakenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat vind ik juist leuk en ben benieuwd naar je resultaat tegen die tijd
als het maar geen babypoepgroen isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik koop volgende week vrijdag een doek bij de action en begin geef die een pastelkleur, anders valt het weg op mijn witte muren, en ga dan bloemen haken
Ja... pastelgeel
Hahahahahaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het maar geen babypoepgroen is
Als je dat allemaal van jezelf weet vind ik het juist goed dat je de keuze maakt om geen relatie te beginnen in plaats van toch maar krampachtig wel te doen omdat veel mensen dat van je verwachten. Het gaat om jouquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap seks serieus niet![]()
En ben aromantisch
Dus lekker saai. Bewust vrijgezel (denk dat het in theorie best mogelijk is om een relatie te krijgen) en geen gefrummel aan mijn lijf meer
Nou saai toch niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap seks serieus niet![]()
En ben aromantisch
Dus lekker saai. Bewust vrijgezel (denk dat het in theorie best mogelijk is om een relatie te krijgen) en geen gefrummel aan mijn lijf meer
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik overweeg om van kinky seks te gaan houden, want je kan gewoon niet anders dan falen bij haar! Ik moet wel van zweepjes gaan houden
Ik haal hem ook bij action, had hem al gehaald en achter de bank gezet, maar hij was helemaal krom getrokken doordat hij scheef stondquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik koop volgende week vrijdag een doek bij de action en begin geef die een pastelkleur, anders valt het weg op mijn witte muren, en ga dan bloemen haken
Ja... pastelgeel
Klets nietquote:
De intimiteit die ik nodig heb is een knuffel van een goede vriendin. Daar houdt het op. Drie sociale zoenen vind ik eigenlijk al te intiem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou saai toch niet?
Maar wil je gewoon niet aangeraakt worden of hoe voelt dat? Heeft het puur met seksuele aantrekkingskracht en aanrakingen te maken?
Truequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat allemaal van jezelf weet vind ik het juist goed dat je de keuze maakt om geen relatie te beginnen in plaats van toch maar krampachtig wel te doen omdat veel mensen dat van je verwachten. Het gaat om jou
Oh balenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal hem ook bij action, had hem al gehaald en achter de bank gezet, maar hij was helemaal krom getrokken doordat hij scheef stond
Wanda is meer een roepertquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
Madeleine en Kenzy op kantoor.
Madeleine noemt Rupert “roepert”
Als je maar altijd bedenkt dat je zelf het belangrijkst bentquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
TrueEerlijker voor iedereen
(maar ben zo onzeker dat als iemand nu zou zeggen ik vind je leuk dat ik erin duik. Figuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |