wat is dat inktoberquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
topper![]()
Ja want het is inktober. Ik moet eigenlijk aankleden en zo. En nog iets voor inktober doen.
Ik ben met vette koppijn opgestaan ook.
Dan moet je dus lekker rustig aan doen lieverdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
topper![]()
Ja want het is inktober. Ik moet eigenlijk aankleden en zo. En nog iets voor inktober doen.
Ik ben met vette koppijn opgestaan ook.
Oef ja, met een wajong heb je dat probleem niet. Alleen ik wil me wel aan mijn dagprogramma houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje verslaen hè, ik kan deze week niet werken dus ben thuis, maar moet volgende week weer aan het werk, dat wordt afkicken
Dan smeren ze te dik .quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Snap niet waarom ze gewoon brood en het beleg op tafel zetten.. kan ieder zijn of haar brood smeren
Dat is best wel lastig met die verslavende streams, maar wel beter voor jezelfquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef ja, met een wajong heb je dat probleem niet. Alleen ik wil me wel aan mijn dagprogramma houden
Dan moeten ze dat gewoon niet doen, zo moeilijk is dat toch nietquote:
Dat je via een lijst per dag 1 iets tekent of schildert. Etc.quote:
Dat heeft niets met tattoos te maken zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Elke dag creabea doen! Met inkt!
De streams gaan nog wel, even niet op FOK! hangenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best wel lastig met die verslavende streams, maar wel beter voor jezelf
Ik heb tijdens mijn opnames echt ruzies meegemaakt.quote:
Thanks, je zou jezelf kunnen tatoeërenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je via een lijst per dag 1 iets tekent of schildert. Etc.
Zodat je uit je comfort zone komt en wat anders probeert. Een maand lang.
Ja, komt zeker goed. Lig nu op de bank en heb een blikje redbull gehaald als laatste redmiddel. Pijnstillers helpen niet, frisse lucht niet, eten niet, douchen niet…quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet je dus lekker rustig aan doen lieverd
Naja... om half elf ga ik echt eventjes haken denk ik
Is de paus katholiekquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft niets met tattoos te maken zeker?
Haak jij ook?
Nouuu dankje maar neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks, je zou jezelf kunnen tatoeëren
Dat lijkt me een goede planningquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De streams gaan nog wel, even niet op FOK! hangen
maar ik heb structuur nodigen anders hang ik de hele dag achter de laptop. Dus half elf, hobbykamer en om twaalf uur weer terug
Snap ik! Bij ons zat beleg in kuipjes dus had je dat niet. Maar bij ons werd er geen ruzie gemaakt, ieder voor zich!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn opnames echt ruzies meegemaakt.
Haha nee niet met tattoos. Al zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft niets met tattoos te maken zeker?
Haak jij ook?
Dat heb ik met koffiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, komt zeker goed. Lig nu op de bank en heb een blikje redbull gehaald als laatste redmiddel. Pijnstillers helpen niet, frisse lucht niet, eten niet, douchen niet…
Heb nu een paar slokken op en het lijkt weg te zakken. Echt verschrikkelijk want ik heb jaren een redbull verslaving gehad. Erger dan roken. Daar kon ik direct mee stoppen. Geen probleem. Maar die redbull… echt…
Maar ik weet gewoon als de hoofdpijn dermate erg is, dat redbull wel werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |