Dit gaat Danny niet leuk vinden.quote:
Ja snap ik ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wimpels krullen? Whut what? Is dat een ding? Waarom?
die heeft er geen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat Danny niet leuk vinden.
Het is hier geen KPDquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit gaat Danny niet leuk vinden.
Esther is zooooo volwassenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
Esther doet: laalalalalalaa
Naar Wendy.
Lekker kinderachtig
En “haahhahahahahahhahaa”quote:
Ja... ineens hoor ik die twee gaan...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
Esther doet: laalalalalalaa
Naar Wendy.
Lekker kinderachtig
Wat moet je nog doen vandaag?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ineens hoor ik die twee gaan...
ik mis teveel zoDikke catfight
En het ergste, eigenlijk wil ik hier blijven hangen ipv bezig
(naja morgen naar een drukke beurs met een vriendin, dus het mag)
Nou ik heb net met de psychiater gebeld, dat ging goedquote:
esther is gewoon kattigquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
Esther heeft gewoon ook een kattige stem
topperquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik heb net met de psychiater gebeld, dat ging goed
En eigenlijk moet ik gaan haken of knutselen of zo
Het is een beetje verslaen hè, ik kan deze week niet werken dus ben thuis, maar moet volgende week weer aan het werk, dat wordt afkickenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ineens hoor ik die twee gaan...
ik mis teveel zoDikke catfight
En het ergste, eigenlijk wil ik hier blijven hangen ipv bezig
(naja morgen naar een drukke beurs met een vriendin, dus het mag)
Doet me denken aan dat zondagschoolliedje "ho stop sta eens even stil, waar wil je heengaan of maakt dat geen verschil, ho stop, ga er niet vandaag, je bent er toch niet zo maar, je leeft ergens voor"quote:
Wat is inktober?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
topper![]()
Ja want het is inktober. Ik moet eigenlijk aankleden en zo. En nog iets voor inktober doen.
Ik ben met vette koppijn opgestaan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |