Merk jeans?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stel ik je teleur als ik je vertel dat ik gewoon een jeans en trui aan heb?
Anders heb ik het koud
Met zijn lui oog.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij overschat zichzelf wel vaker
Hey Bos, leuk jou hier ook te zienquote:
Eens. En ik wil het niet nametenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij overschat zichzelf wel vaker
Deze mod vind het helemaal okequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als een mod het goed vindt is het goed
ik wil hem nog niet eens zienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. En ik wil het niet nameten
Ik zag op Feestboek dat Moeraskat jarig was. Ik had haar al even niet gezien in de KSC. Was benieuwd waar ze was, dus even gezocht en gevonden...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bos, leuk jou hier ook te zien
In je mondje kan makkelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. En ik wil het niet nameten
Kan wel in de mondmaatbeker ja, maar niet die van Martin.quote:
A op die manier, wel leuk dat je dan de moeite neemt iemand te zoeken om te feliciterenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag op Feestboek dat Moeraskat jarig was. Ik had haar al even niet gezien in de KSC. Was benieuwd waar ze was, dus even gezocht en gevonden...
Haha kleine sherlockquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zag op Feestboek dat Moeraskat jarig was. Ik had haar al even niet gezien in de KSC. Was benieuwd waar ze was, dus even gezocht en gevonden...
Toe maar,favo merk van PB.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
John Baner
Ja ik heb op de WC even gekeken
Bos is een schatjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier, wel leuk dat je dan de moeite neemt iemand te zoeken om te feliciteren
Een boom afstoffenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik die een boom afstofte![]()
En dan zeggen ze dat ik gek ben
Scherp!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap hem! Erik stoft de boom af want "Erik and Sasha sitting in a tree..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |