Daarom vind ik andere mensen die niet op mij lijken zo intrigerendquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat kan ook, zo hebben we allemaal wel iets..
Dit is wel een goede voor een memequote:
Omdat hij daar valt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
Middenscheidingen zoals Wanda heeft, zijn eigenlijk echt iets voor de generatie na de millennials. Dus waarom heeft Wanda een middenscheiding?
Ik heb het net uitgelegd en het heeft geen zin er een oeverloze discussie over te voeren, zeker niet in de SC.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Gelijk ook m’n post verwijderen als ik gewoon m’n mening deel. Succes met je sc
Echt hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
Gelijk ook m’n post verwijderen als ik gewoon m’n mening deel. Succes met je sc
Toen was ik nog aan het typen. Dat snap je zelf toch ook wel? Gezien de tijd… tjonge jonge zegquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het net uitgelegd en het heeft geen zin er een oeverloze discussie over te voeren, zeker niet in de SC.
Klagen over moderatie kan je hier Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst wordt ik gelokt en dan straf.![]()
![]()
Ik heb niet naar de tijd gekeken, nogmaals Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen was ik nog aan het typen. Dat snap je zelf toch ook wel? Gezien de tijd… tjonge jonge zeg
En dan weer een ban zeker?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klagen over moderatie kan je hier Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1
Ja om hier te SCenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Eerst wordt ik gelokt en dan straf.![]()
![]()
Je weet dat ik Fries ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja om hier te SCenDoe nou niet zo stug
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de tijd gekeken, nogmaals Ebinas in JAA / [JAA Feedback] #1
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las Aromatisch, dus was benieuwd hoe je rook
Haahhahahaha misschien toch een streepjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, daar was ik dus niet de enige in, moest de zin ook twee keer lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |