ik ook! Is ie ook best welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:46 schreef HappyCharly het volgende:
Vind Martin wel sympathiek in dit interview
Ik wacht nog even met mijn oordeel, wil zien hoe hij is nu hij geen manager meer is en of hij het los kan latenquote:
haha.. duhquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
Dit is een verkapte sollicitatie voor een echte talkshow host bij een omroep?
Duizend procent!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef spapaars het volgende:
Dit is een verkapte sollicitatie voor een echte talkshow host bij een omroep?
hij laat best vaak hints vallen over mensen dat ze bepaalde dingen hebben gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn oordeel, wil zien hoe hij is nu hij geen manager meer is en of hij het los kan laten
Raar jaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Allemaal vragen aan Kenzi over zaken waar ze geen enkele beslissing in heeft genomen...
Ze antwoord wel goed, maar iddquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Allemaal vragen aan Kenzi over zaken waar ze geen enkele beslissing in heeft genomen...
Hij heeft voorbereidend werk gedaan, als een echte goeie presentator not.. lol hahahaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind niet zijn hele persoon nep, maar hij acteert wel net teveel. Jammer. De echte Martin is wel oké denk ik en als hij die meer zou laten zien zal hij niet meer zo eenzaam zijn. Hij kan nu niet echt bindenquote:
oh echt> wist dat niet. Ja moet hij ook niet doenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij laat best vaak hints vallen over mensen dat ze bepaalde dingen hebben gedaan
maar wil dan geen namen noemen
gewoon niet doen
of niet noemen
of dan ook het hele verhaal vertellen
hahahahahahhahahahahah perfect moment :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:50 schreef Hendrik83 het volgende:
Kenzy: We hebben een kookclubje opgesteld.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:50 schreef Hendrik83 het volgende:
Kenzy: We hebben een kookclubje opgesteld.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |