Dat lijkt me dus super kut! Alleen daarom zou ik er niet eens aan mee willen doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:31 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Precies, en je kan zomaar 364 dagen voor jan loel in een huis zitten en er op de valreep met 0,0 vandoor gaan
echt of gaat dat gebeurenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef Hendrik83 het volgende:
En aan tafel Kenzy te kennen geven dat ze kookgroep af is.
Hoe reageerde Kenzy?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef Hendrik83 het volgende:
En aan tafel Kenzy te kennen geven dat ze kookgroep af is.
hmm aan de andere kant, je mensenkennis is wel aardig toe genomen, en ook dat kun je weer op je kids overdragen. Ik zou alleen wel met de leeftijd rekening houden van m'n kinderen, niet in belangrijke vormende perioden verdwijnen..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus super kut! Alleen daarom zou ik er niet eens aan mee willen doen.
Wat doen zij dan precies om alles in het gareel te houden?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Isaac: Als Wanda, Rupert en Sasha er niet waren geweest was het een complete bende geworden.
wat eenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy tegen Kenzy : Morgenvroeg na het ontbijt moet ik even 1-op-1 met jou.
Volgens mij had hij het over het uitpakken van de boodschappen eerder vanavond.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wat doen zij dan precies om alles in het gareel te houden?
En dan doel ik op de dames, Rupert in de keuken is wel een aanwinst denk ik
Serieus? Was dat net? Ik zit op stream Jeff en Isaacquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Serieus? Was dat net? Ik zit op stream Jeff en Isaac
ieuwquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy : Ga je nu [tijdens de talkshow] alles al bekendmaken?
Maddy : Nee, niet alles.
Ja maar dat kan ook in de buitenwereld voor mij zou het geen meerwaarde zijn. En helemaal niet zou ik gaan als ik jonge kinderen heb, helemaal met je eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef JDB94 het volgende:
[..]
hmm aan de andere kant, je mensenkennis is wel aardig toe genomen, en ook dat kun je weer op je kids overdragen. Ik zou alleen wel met de leeftijd rekening houden van m'n kinderen, niet in belangrijke vormende perioden verdwijnen..
Misschien levert het nog wat drama op. Maar het zal wel weer toneel zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt of gaat dat gebeuren
ik weiger er naar te kijken als ik wat anders kan zien on stream
Ah, gemist, en goh, Wanda er weer gelijk bovenop dusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over het uitpakken van de boodschappen eerder vanavond.
Wanda is eigenlijk manager, maar ze is verkleed als Maddyquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, gemist, en goh, Wanda er weer gelijk bovenop dus
Volgens mij is Maddy Wanda's buikspreekpopquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda is eigenlijk manager, maar ze is verkleed als Maddy
Isaac is the playerquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff heeft niet door dat hij wordt geplayed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |