Oh echt? Ik juist hele goede. Geluk gehad wellichtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
coolblue is heel moeilijk met dit soort dingen, dus ik geef je weinig hoop. Ik heb zelf ook vervelende ervaringen met coolblue.
Ook louter positieve ervaringen met die tent. Bezorgfouten van hele dure dingen prima opgelost.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:51 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Oh echt? Ik juist hele goede. Geluk gehad wellicht
Dat is mijn ervaring ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook louter positieve ervaringen met die tent. Bezorgfouten van hele dure dingen prima opgelost.
Ze laten je met alle liefde een nieuwe overeenkomst aan gaan voordat ze je je geld terug storten ("buren gevraagd" en "belofte het zo snel mogelijk terug te sturen"). Dat terwijl het echt hun probleem is dat een pakket niet aan komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook louter positieve ervaringen met die tent. Bezorgfouten van hele dure dingen prima opgelost.
Na 1,5 jaar mijn Ring videodeurbel terug gestuurd, binnen 2 dagen na ontvangst had ik tegoed (aankoop bedrag) ontvangen en een dag later had ik een nieuwe deurbel thuis. Ik was tevreden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:02 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ze laten je met alle liefde een nieuwe overeenkomst aan gaan voordat ze je je geld terug storten ("buren gevraagd" en "belofte het zo snel mogelijk terug te sturen"). Dat terwijl het echt hun probleem is dat een pakket niet aan komt.
Je hebt terug gestuurd, klinkt nogal als een ander scenario right?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Na 1,5 jaar mijn Ring videodeurbel terug gestuurd, binnen 2 dagen na ontvangst had ik tegoed (aankoop bedrag) ontvangen en een dag later had ik een nieuwe deurbel thuis. Ik was tevreden.
Het niet ontvangen artikel is lastig te retourneren aangezien het nog niet ontvangen is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 20:02 schreef Mrmime het volgende:
Anders rap retourneren (moet binnen twee weken dacht ik?) geld retour en het ding ergens anders kopen.
Zij moeten leveren. Zolang jij niets ontvangen hebt, hebben zij niet aan de overeenkomst voldaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Wat zijn onze rechten en plichten in deze situatie?
Alles voor een glimlachquote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:09 schreef Gunner het volgende:
Interne processen zoeken ze zelf maar uit, maar laat een klant niet wachten op z'n spullen.
Het lachen is wel een beetje voorbij met Coolblue. Er lijkt de afgelopen maanden eea aangescherpt; er gaat meer fout en er is geen doorkomen meer aan. Waar mogelijk bestel ik tegenwoordig ergens anders (ook kans op problemen, maar vaak goedkoper).quote:
Maar ja, wat doe je als ze dat niet doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:09 schreef Gunner het volgende:
Interne processen zoeken ze zelf maar uit, maar laat een klant niet wachten op z'n spullen.
Precies, daarom leergeld en er niks meer kopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 21:26 schreef baskick het volgende:
[..]
Het niet ontvangen artikel is lastig te retourneren aangezien het nog niet ontvangen is.
Uit de OP:quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:32 schreef Taills het volgende:
Waarom stuurde je niet alles terug binnen 30 dagen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 19:56 schreef Debsterr het volgende:
Op 23 september had mijn man een laptop en kaartlezer moeten ontvangen van Coolblue, maar alleen de laptop zat in de verpakking.
Ja dus? Je kunt niet alles terugsturen als je niet alles hebt ontvangen. Ook niet als je contact hebt met support.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 09:30 schreef Taills het volgende:
[..]
Ja er is toch contact met support.
Ja, Coolblue.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:26 schreef Gia het volgende:
Komen beide artikelen van dezelfde zaak? Koop vaak bij Bol.com en krijg ook weleens artikelen op meerdere dagen geleverd.
Coolblue is niet de originele zaak. Die bestellen het zelf weer elders, bij de originele verkoper. Kan zijn dat het product van de ene verkoper eerder geleverd wordt, dan iets wat je tegelijk bestelt, maar van een andere verkoper komt. Maar vaak kun je dat in de controle mail van de bezorging wel terug vinden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |