abonnement Unibet Coolblue
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 6 oktober 2022 @ 11:20:52 #26
319979 Fok-it
All is well
pi_206223141
quote:
:D

Ja dat is gewoon een monster en schiet normaal gesproken alle records van Messi en Ronaldo aan diggelen komende jaren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 18:23:36 #27
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_206226728
Ja nu wel Haalandgod.
What can change the nature of a man?
pi_206232540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:

[..]
In 72 werd Beckenbauer het. Terwijl Cruijff zijn beste seizoen had. :)

:T
Het gaat erom dat je de beste speler bent, niet dat je "het beste seizoen hebt". Vaak gaat dat wel samen, maar niet per definitie. Bijvoorbeeld Pasveer had vorig jaar waarschijnlijk zijn beste seizoen, maar was volgens mij niet de beste speler :).

Voor dit jaar zou ik de Bruyne zeggen .....
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:36:12 #29
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206233127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 04:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Het gaat erom dat je de beste speler bent, niet dat je "het beste seizoen hebt". Vaak gaat dat wel samen, maar niet per definitie. Bijvoorbeeld Pasveer had vorig jaar waarschijnlijk zijn beste seizoen, maar was volgens mij niet de beste speler :).

Voor dit jaar zou ik de Bruyne zeggen .....
Pasveer is dan ook niet de beste speler. Cruijff was natuurlijk een betere speler dan Beckenbauer met een hogere piek.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:38:40 #30
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_206233155
Zou het wat uitmaken?
  Trouwste user 2022 maandag 17 oktober 2022 @ 21:52:03 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_206357796
Zo de uitslag.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:53:30 #32
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206357820
Haaland op basis van wat precies?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:56:18 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_206357857
De Benz wint, wat een verrassing.

[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 17-10-2022 22:10:36 ]
  maandag 17 oktober 2022 @ 21:57:56 #34
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_206357880
Meer dan terecht.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:20:59 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_206361656
won maandag de Yashin-trofee voor beste doelman ter wereld, maar een serieuze gooi naar de Ballon d'Or wist hij niet te doen. De dertigjarige Belg baalt duidelijk van zijn lage positie.

Courtois eindigde als zevende, terwijl de winst naar Real Madrid-ploeggenoot Karim Benzema ging. Volgens de Rode Duivel is het voor keepers vrijwel onmogelijk om de Gouden Bal in de wacht te slepen. "Ik zeg niet dat ik hem had moeten winnen, maar ik sta niet eens op het podium als doelman die La Liga en de Champions League heeft gewonnen", uit hij zijn verbazing bij El Larguero en El Partidazo de Cope.

"Ik ben erg blij voor Benzema", gaat Courtois verder. "Het lijkt erop dat je beter een doelpunt kunt maken dan er één voorkomen. Het blijft een voortdurende strijd. Ik ken de logica en weet hoe mensen stemmen, dus ik wist al dat ik geen kans maakte. Ik denk dat het onmogelijk is voor een doelman om deze prijs te winnen. Ik weet niet of je als keeper meer kunt doen dan ik vorig jaar heb gedaan. Je team wint dankzij jouw reddingen, en je eindigt als zevende... Gelukkig hebben ze een prijs voor beste doelman bedacht."

Yashin won hem Belgische calimero.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:30:17 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_206361805
Voor Karim Benzema is het winnen van de Ballon d’Or een jongensdroom. De 34-jarige aanvaller van Real Madrid won de prestigieuze individuele clubprijs maandagavond voor de allereerste keer. In een emotionele speech gaf Benzema toe dat zijn carrière niet altijd gemakkelijk is geweest.



"Dit maakt me echt trots, al het werk dat ik in mijn carrière heb gestopt... Ik gaf nooit op. Ik had twee rolmodellen in mijn leven, Zinédine Zidane en Ronaldo”, zo stak Benzema de loftrompet over zijn voormalig trainer en de Braziliaanse oud-prof. “Ik had altijd de droom in mijn hoofd dat alles mogelijk is." Benzema keerde vorig jaar na een afwezigheid van zes jaar terug bij het nationale elftal van Frankrijk. De spits was sinds oktober 2015 niet meer welkom vanwege mogelijke betrokkenheid bij een afpersingszaak van Mathieu Valbuena. “Dat was een moeilijke periode, maar ik werkte hard en gaf nooit op, hield mijn hoofd koel en genoot van het voetbal.”

“Ik ben echt trots op de reis die ik heb afgelegd, het was niet gemakkelijk. Het was moeilijk, voor mij en mijn familie”, vervolgde de Frans international. “Ik ben gewoon enorm blij dat ik hier vanavond mag zijn en de eerste keer de Ballon d’Or weet te winnen. Ik wil vooral mijn ploeggenoten van Real Madrid en de nationale ploeg van Frankrijk bedanken.” Benzema gaf ook te kennen nog lang aan stoppen te denken. “Leeftijd is voor mij slechts een getal. Spelers blijven tegenwoordig tot op latere leeftijd profvoetballer en ik heb nog steeds dat brandende verlangen. Het is deze drang die me op de been heeft gehouden en me nooit heeft toegestaan om op te geven. Het hield deze droom levend en was voor mij een motivatie.”

Benzema was afgelopen seizoen goed voor 44 doelpunten in 46 officiële duels namens Real over alle competities. Mede dankzij zijn goals won de Koninklijke LaLiga en de Champions League. De spits liet in Parijs onder meer teamgenoot Vinícius Júnior, Robert Lewandowski, Mohamed Salah, Sadio Mané en Kevin De Bruyne achter zich. Het was voor eerst dat de prijs werd uitgereikt op basis van de prestaties in één seizoen. Benzema is de vijfde Fransman, na Raymond Kopa, Michel Platini, Jean-Pierre Papin en Zidane, die de Gouden Bal wint. Mané eindigde op de tweede plek, terwijl De Bruyne derde werd.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=409859

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')