Maar de vaste kijker welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wegen van Febo zijn ondoorgrondelijk, maar ze willen geen labiele wrakken aan hun monitor bijvoorbeeld
Lijkt mij wel vind anders wel heel raarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:27 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden we de precieze uitslag krijgen op het scherm? Echt van 15 voor Madeleine en 18 voor Janet?
Zijn maar 31 stemmers.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:27 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden we de precieze uitslag krijgen op het scherm? Echt van 15 voor Madeleine en 18 voor Janet?
HAHAHHAHAHAHA :-)!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ze willen weten of dat truitje nog naar beneden gaat
Ik zie alleen Mexx op 1 en Janet en Maddie wisselen elkaar af op 2quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie Janet op stream 2 en de andere om en om op stream 1
Ik vraag me de hele tijd al af of ze dat truitje zelf heeft opgerold of dat het model zo isquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ze willen weten of dat truitje nog naar beneden gaat
Heb je v1 of v2, als v1 hebt even op live klikken als je v2 hebt pagina refreshenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie alleen Mexx op 1 en Janet en Maddie wisselen elkaar af op 2
Ik zie heul geen knopquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Als ik het goed observeer, via de handbeweging, dan zit de knop van Janet links.
O dat afwisselen zie ik ook maar op s1 zie ik degene die gaat stemmen. Heb je hem niet vast staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie alleen Mexx op 1 en Janet en Maddie wisselen elkaar af op 2
Ze rolt het op met een elastiek of ze knoopt het, of zet het vast met der bha ofzo, doet Alicia, Djedi, Kim van Marciano o.a. ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd al af of ze dat truitje zelf heeft opgerold of dat het model zo is
Ik vraag me af of ze wel in de spiegel gekeken heeftquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd al af of ze dat truitje zelf heeft opgerold of dat het model zo is
Zie ook veel op een zelfde kant klikken, geen idee wie daar zitquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:28 schreef Harry het volgende:
Als ik het goed observeer, via de handbeweging, dan zit de knop van Janet links.
scherp hoor :-)quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja, links is Janet, rechts Maddy. Wanda klikt net op rechts
Misschien wisselen ze wel af en toequote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:31 schreef freaky40 het volgende:
Ja, links is Janet, rechts Maddy. Wanda klikt net op rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |