Maar zo werkt dat nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja caps an om dat me sonst bij fulltempo hier niemand bemerkt
Gymdocentquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen idee. Ik niet. Maar ik ben dan ook afgekeurd.
Kan ook geen baan verzinnen waar je dat voor moet kunnen.
Voor pesten in een RLS bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:10 schreef mario390 het volgende:
vor mobben in rls werd je in andre
landen disqualifiziert
Haar verhaal hoeft ook niet te kloppenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze wel zit vreemd inelkaar zoals ze het vertelde
Ik vind het gewoon werken eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tenzij "werken" voor een amusementsprogramma veel geld oplevert.. WIA zijn geen filantropen die op je blauwe ogen geloven
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon werken eigenlijk
Ja, eigenlijk wel, inderdaad. Ze zit niet arbeidsongeschikt thuis. Het is ook geen vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon werken eigenlijk
Ik dacht al...hoezo dweilen?quote:
Dat is ook weer waar. Maar neem toch aan als je zoiets openbaar verteld het wel waar moet zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haar verhaal hoeft ook niet te kloppen
Zeg dat maar niet aan al die ambtenaren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?
Nou je bent ergens, speelt spellen en laat je leven voor de televisie.... ik vind het niet dat ej het als niet werken kan classificerenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
vrijwel de hele dag nietsdoen is toch geen werken ?
niet alles of iedereen over 1 kam scherenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet aan al die ambtenaren.
Volgens mij is dat hier niet.quote:
Semi ambtenaren vallen daar buitenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
niet alles of iedereen over 1 kam scheren
Nog ff snel koffie pakken danquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
nou.. let the games begin.. nog 3 minuten zegt Berend
Die discussie loopt al tientallen jaren maar sinds Natasia van DGK een kortgeding heeft gewonnen om haar maanden als werknemer betaald te krijgen , denk ik er anders overquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou je bent ergens, speelt spellen en laat je leven voor de televisie.... ik vind het niet dat ej het als niet werken kan classificeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |